alkalmi smink | bonbonkirálylány


Nem tudtam alkalmasabb dolgot kitalálni kezdésnek, mint egy, a blog címét inspiráló mű ihlette sminket a kedvenc palettáimmal. Rögvest bele is vágtam hát, aminek az eredményét itt láthatjátok :)

Hétköznapokra én nem hordok ennyire csillogós sminket - igen, volt olyan korszakom, de elmúlt és hamut rá - ezért tituláltam alkalmi példánynak, de mondjuk egy félig matt verziót simán el tudnék képzelni az egyetemen, vagy akár munkában is. Szóval, lássuk is, miket használtam:

Szemöldök:
  • NYX - Eyebrow Cake Powder Auburn/Red
  • Catrice - AllRound Concealer
  • Etude House - Proof 10 Eye Primer (azt tapasztaltam, hogy kiválóan megfogja a szemöldökpúdereket is)

Szem:
  • Etude House - Proof 10 Eye Primer
  • Sleek - Vintage Romance ● Meet in Madrid, Marry in Monte Carlo, Honeymoon in Hollywood
  • Sleek - Oh So Special ● Gateau, Celebrate, Noir
  • Aden - Brown szemceruza
  • Catrice - Made To Stay Inside Eye Highlighter Pen
  • Essence - Liquid Ink Waterproof Eyeliner
  • Avon - Supershock Max Mascara
  • NYC - Sky Rise Lengthening Mascara



rettenetesen fényképezek csukott szem-félkéz kombóval, sajnálom




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése