bőrápolás | lábfürdő


Egy olyan módszert mutatnék most be nektek, amiről nem gondoltam volna, hogy működik - a feledékenységemnek és a szkepticizmusomnak köszönhetően nem dokumentáltam képekkel az eseményeket, így csak egy macskával és egy fél talppal szolgálhatok, de a kis dög legalább aranyos.

A recept rendkívül egyszerű:

  • kellemesen meleg víz
  • ecet
  • Listerine szájvíz

Az elkészítése pedig arányosan történik. Egy bögre meleg víz - fél bögre ecet - fél bögre Listerine kombinációját kell növelni addig, amíg kényelmesen el nem lepi a lábunkat egy kicsit. Valószínű az én Listerine-ecet mennyiségem kevesebb lett, mert a vizet nem bögréztem ki, hanem másfél-másfél bögrét ahogy voltak, beleöntöttem a vízbe, de működik!

Rendkívül szépen felpuhította a lábam, sőt volt, ahol le is vált a bőrkeményedéseimből egy-egy rész, de a maradékot rendkívül könnyedén el lehetett távolítani habkővel, illetve sarokreszelővel.
Sajnos nem tökéletes a módszer, de meg lehet spórolni némi időt két pedikűrös látogatás között.

Nektek van valami hasonló receptetek? :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése