esőesték | 30 tag

random szép kép googlééktől, a jogai nem az enyémek

Én személy szerint Lollynál találtam ezt a remek kis TAG-et, és mivel ilyen még nem volt, úgy gondoltam, elfér ez most ide :) A lényeg annyi, hogy lehetőleg egyszavas válaszokat adjatok a kérdésekre, ezután pedig kommentben/blogon/bárhol megosszátok másokkal, ha van kedvetek hozzá.

1. Hol van a mobilod? Egy könyvben.
2. Milyen a pasid? Nem létező.
3. Milyen a hajad? Vörhenyes. 
4. Anyukád? Létezik.
5. Apukád? Hiányzik.
6. Kedvenc tárgyad? Rajzkellék-doboz.
7. Mit álmodtál múlt éjjel? Hajóztam a Jolly Rogeren.
8. Kedvenc italod? Tea.
9. Álomkocsid? Chevrolet Impala.
10. A szoba, ahol épp most ülsz? Ösztrogéntúltengéses.
11. Az Exed? Lélegzik.
12. A félelmed? Magány.
13. Mi szeretnél lenni 10 év múlva? Boldog.
14. Kivel lógtál múlt éjjel? Castiellel.
15. Mi nem vagy? Türelmes.
16. Az utolsó dolog amit csináltál? Énekeltem.
17. Mi van rajtad? Pizsi.
18. Kedvenc könyved? Diana Gabaldon - Az idegen
19. Mit ettél utoljára? Borsólevest.
20. Az életed? Halad.
21. Hangulatod? Remek :)
22. A barátaid? Túl messze laknak.
23. Min gondolkozol épp most? Meg kéne látogatnom őket :3
24. A kocsid? Nincs.
25. Mit csinálsz éppen? Énekelek:D
26. Milyen volt a nyarad? Céltalan.
27. Mi megy épp a TVben? Passz.
28. Mikor nevettél utoljára? Nemrég.
29. Mikor sírtál utoljára? Múlthéten.
30. Suli? Kezdődik...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése