köröm●lakk | pink of me



Elképzelésem sincs, mitől lesz ilyen betegesen sárgás az összes ujjpercem és minden más bőrfelületem, a blogger nem szimpatizál ezzel a képpel - sajnálom, viszont ez a manikűr a hűvösebb idők ütőlapja volt, és mivel ma sem volt túl meleg, gondoltam előrukkolok vele.

Ez a köröm egy egyszerű alap-szín-fedőlakk kombinációja, egy kis csavarral: sötétben világít. Ezt sajnos nem tudtam megörökíteni, de legközelebb jobban igyekszem majd :) Körömerősítő alaplakk - két réteg China Glaze Pink of me - két réteg Essence Glow in the Dark - egy réteg Essence Top Coat recept alapján készült. Mindenhová jó, visszafogott és csinos körmök, amik szerintem egyáltalán nem unalmasak. Van egy csillámos verziója, az a Moyra No. 32-vel készült, illetve némi díszített változat is, ami a Moyra arany homoklakkjával és egy noname fekete lakkal készült. Nem tudom megunni ezt a csodás, halvány, igazán elegáns rózsaszínt!

Szerencsére könnyű kezelni. Egy vékony, egy kicsit vastag rétegben nekem tökéletesen fed, de sikerült már három hajszálvékony réteggel is megoldanom a kérdést. Viszonylag hamar koppanósra szárad, még a kivárható időn belül tenyészik, cserébe ha elegendő lakk van az ecseten gyönyörűen terül és fényesre szárad. Mint a China Glaze ecsetek általában, ez is vékony, tehát könnyen hozzáférünk vele a körömágybőrhöz, ami szerintem pozitív, de pont elég vastag ahhoz, hogy kényelmesen lehessen vele festeni.
Ha esetleg elfogyna - lassan már a felénél járok... - biztosan újravenném!


Az Avon körömerősítő lakkjáról pár szót szólva pedig: kizárólag azért vettem újra, mert nem találtam jobbat. Használgatott ugyan, de már csak vészhelyzet esetén használom (például apáéknál marad a csodalakkom, ami Essence és szánok rá egy posztot majd, nekem pedig kellene valami), ha nagyon-nagyon muszáj.





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése