nappali smink | bow


Ma eléggé alkotós hangulatomban ébredtem, de nem szerettem volna ismét alkalmi sminkeket hozni - a kreatív sminkhez szükséges kellékeim otthon vannak, míg én a nyarat kiélvezve végigjárom a családtagjaim, így ez most nem opció -, ezért összehoztam ezt a természetesnek ható sminket egy kis csavarral.

Az arcomról elfelejtettem képet lőni, majd egyszer bepótolom, de azért felsorolok mindent, mert szerintem elég jó kombináció lett a pirosító-rúzs, hátha valakinek kedve támad majd együtt használni őket. Lássuk is, miket kentem magamra:


Arc:
  • Kryolan - Supracolor alapozó
  • Catrice - All Matt Plus púder
  • Catrice - Matt Bronzer for Dark Skin
  • Stargazer - White Pressed Powder
  • Lovely - Snow Blush ● Frozen Cheek

Szemöldök:
  • NYX - Eyebrow Cake Powder ● Auburn/Red
  • Etude House - Proof 10 Eye Primer
  • Catrice - AllRound Concelaer

Szem:
  • Etude House - Proof 10 Eye Primer
  • NYX - Jumbo Eye Pencil ● Milk
  • Sleek - Vintage Romance ● Pretty in Paris
  • Sleek - Oh So Special ● Bow, Organza, Gift Basket, Glitz, The Mail
  • Catrice - Made To Stay Inside Eye Highlighter Pen
  • Essence - Liquid Ink Waterproof Eyeliner
  • Avon - Supershock Max Mascara
  • NYC - Sky Rise Lenghtening Mascara

Ajak:
  • Essence - Love Letters Jumbo Sheer Stick ● Rosy in Love




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése