bőrápolás | lush phoenix rising fürdőbomba

bocsi a körmömért, fürdés után festettem csak ki
 Eddig nem tudtam, hogy szeretem a fürdőbombákat, de ezután állíthatom, hogy rajongok értük, ha a Lush készíti őket. Csak hennáért ugrottam be - a vörös hennájuk maga az áldás! -, de szembejött velem: aranyszínűen csillog, fahéjillata van és lehet benne pancsolni. Aztán egy pillanatra nem figyeltem, és bele is ugrott a kosaramba :D


Az illata csudijó, fahéjas-krémes-bársonyos, egyszerűen imádni való! Ha lehetne kapni tusfürdőben, tuti beruháznék egyre. Apró kis fahéjdarabkák is kioldódnak belőle, az úszkál ott a bal alsó képen, nem a kádam piszkos :D A vizet lilás rózsaszínre színezi, bár én sajnáltam, hogy az aranyszínű csillámok nyomtalanul eltűntek. Tudom, normál ember nem szeret aranyszínűen csillogni fürdés után, de egy percig nem állítottam magamról, hogy normális lennék.

Az illata sajnos nem túl tartós, cserébe a bőröm egy grammnyi testápolót sem igényelt azután, hogy kimásztam a kádból. Sőt, kifejezetten selymesnek éreztem, szóval szerintem ez ennek köszönhető. A Lush webshopból illetve üzletekben szerezhető be - az újravétel nem garantált, rendszeres használója nem leszek, de egy kis hétköznapi luxusnak kiváló volt!

Szóval ha arra jártok, mindenképp érdemes vetnetek rá egy pillantást. Én valószínű más illat után fogok fordulni a legközelebbi hennavásárlásomkor :)

nem tudta feldolgozni a színes víz látványát



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése