diy | sötétben világító üveg



Szeretem a sötétben világítós dolgokat. Körmök, ruhák, hajak, tárgyak... Bármi jöhet, ami ilyesmi! Jön majd ezzel a témával egy nagyobb projekt a jövőhéten, de addig is maradjunk ennél az üvegnél.


Nem kell hozzá sok minden:

  • ecset
  • fogkefe
  • üveg, ami világítani fog
  • unikrom glow festékek

És nagyjából ennyi. Meg zsepi, ha valami nem úgy sikerülne, ahogy akarjuk, akkor gyorsan el lehet vele tüntetni.
Unikrom Glow festékeket szerintem bármelyik hobbiboltban lehet kapni, Szegeden én betértem az elsőbe, amit találtam - Attila utca, a Mars tér mellett közvetlen -, rögvest találtam is, nagyjából egy ezresért. Ezen kívül lehet rendelni, meg mindenféle helyeken belefutni.

A faék egyszerűségű metódus a következő: bedugod az ecsetet a festékbe, és az üveg belsejét sűrűn telepöttyözöd.


Itt jön képbe a kiszuperált fogkefe: ezt is belenyomkodtam a festékbe, aztán az ujjamat végighúztam az üveg száján túl a sörtéken, hogy a festék apró cseppekben lejöjjön róla. Láthatjátok már oldalt az üvegen, hogy hogy néz ki: az a sok pici apró valami az.

Aztán kész is. Világít, így:



Azaz ennél kicsit jobban, de a fényképsző annyira nem szereti az ilyen akcióimat. :D A bulikban kapható sötétben világítós rudakkal is meg lehet oldani, szerezni fogok olyat is, hogy kipróbálhassam!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése