esőesték | ecsetmosás kisokos



Szerencsére nem kell atomtudósi diploma vagy bármilyen különleges segédeszköz az ecsetek tisztává varázsolásához. Elég csak a szappan-víz kombinációra gondolni, amit egyetlen lépéssel bővítettem ki jó néhány vlogger és külföldi blogger tapasztalatai után - ez pedig az olaj. Olíva, baba, bármiféle olaj alkalmas arra, hogy extra dörzsölés, áztatás, sikálás nélkül kihozza a legmakacsabb alapozót és szemhéjpúdert is az ecsetből, ezzel kímélve a ragasztást és a szőrt is.

Természetesen lehet kapni speciális ecsetmosó kesztyűket és folyadékokat is, de mivel ez a módszer számomra tökéletesen bevált, pénztárcabarát és könnyen megvalósítható, nem hiszem, hogy másfelé fogok kacsintgatni.



Ez itt minden, amire szükség lesz:

  • ecsetek
  • törülköző, ami az egyik oldalán kissé magasabbra van hajtogatva
  • babaolaj
  • szappan/tusi/sampon


Itt egy csodálatosan piszkos alapozóecset bevizezés után.Ezután olajat öntöttem a tenyerembe, és beledörgöltem a szőrszálak közé.


Talán látszik is, hogy már a tenyeremben oldódott az alapozó, pedig épp csak köröztem vele párszor.


Így pedig azután fest, hogy kinyomkodtam az olajat, átöblítettem, és nyomtam egy csepp tusit az ecset közepére.

Amint látjátok, ez az ecset borzasztóan hullajtja a szőrét. Sajnos ötletem sincs, hogy mitől ugyanis a kollekció összes többi darabja hibátlan - Coastal Scents Elite Brush Set -, így kételkedem abban, hogy az olaj tenné tönkre. Kár érte, mert ez a kedvenc alapozóecsetem, de lassan muszáj egy új példány után néznem...

a kádból asszisztálta végig a procedúrát


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése