esőesték | ősz tag


1. Sorolj fel 3 dolgot, amit szeretsz az őszben!
    Csak három dolgot nehéz kiválasztani a millió közül, de az első helyeken határozottan ott tobzódik a hideg, csípős levegő; az Outlander és a puha ruhadarabok. Minden, ami túlméretezett, bolyhos és bele lehet bújni.

2. Milyen ízesítésű a kedvenc teád?

   Alapvetően a Sir Morton - Earl Grey a kedvencem, amit egészen apró tökmag korom óta apa csinál meg nekem. Ehhez nyúlok a leggyakrabban, de amúgy ilyenkor a TeeKanne - Irish Cream vagy a Milford - Snow Waltz, bár ez utóbbi már karácsonyra hangol.

3. Melyik az az esemény/alkalom, amit a legjobban vársz idén ősszel?

    Nem igazán várok most semmit egy elég húzós vizsgaidőszak miatt, amin túl is akarok esni, meg nem is - ráadásul október utolsó napján kezdődik, amikor én halloweenezni akartam.

4. Szereted a sütőtököt?

    Sosem kóstoltam. Talán majd idén :D

5. Ha meghívnának egy Halloween buliba, minek öltöznél be?

    Jelenleg képregényfigura és a Halott Menyasszony között gondolkodom, de amennyire el vagyok havazva, kielégszem egy képregényfigurával :D Vagy Frankenstein menyasszonya, abszolút monokrómban... megfontolandó.

6. Melyik a kedvenc ruhadarabod az évszakban?

    Mama kötött nekem egy gigantikus kapucnis, puha, fehér, gombolós kardigánt. Az :3

7. Sima sál vagy cső sál?

    Ameddig bolyhosak és melegítenek, mindkettő.

8. Milyen illatokat szeretsz ősszel?

    Az esőét, a reggelét, a teákét és a friss pékárukét; az alig begyújtott tüzek csípős illatát és a keserű manduláét; az avarét és az almáét; az új termékekkel kirakodott piacét és a sütőtökét...

9. Melyik a kedvenc forró italod?

    A tea és a forrócsoki. Ha döntenék, elszomorodnának :D

10. Melyik a kedvenc őszi ételed?

   Nem tudom, vannak-e kifejezetten őszi ételek, de az apukám féle babgulyás ilyenkor azért különösen jól tud esni.

11. Hordasz úgy sálat, hogy bent is magadon hagyod?

   Igen - nálunk az egyetemen sosem panaszkodhatunk hűvösebb időkben hőgutára, ha pedig a torkom és mellkasom fedve van, sokkal kevésbé fázom. 

12. Előfordul, hogy ilyenkor még napszemüveget hordasz?

   Nyáron sem :D 

13. Mi az a 3 dolog, ami beugrik elsőnek, ha az őszre gondolsz?

   Tökfaragás, cipőtalp alatt roppanó levelek és a barna norvégmintás bakancsom.

14. Kávé, tea vagy forrócsoki?

   A tea és a forrócsoki között nem vagyok hajlandó választani, a kávét pedig csak vizsgaidőszakban fogyasztom - de akkor ipari mennyiségben... :D

15. Bakancs vagy UGG csizma?

   Bakancs. Volt UGG-om is, de a bakancsba sokkal egyszerűbb belebújni, több a választási lehetőség, kényelmesebb, jobban tartja a bokát és nem valószínű, hogy egy szakasztott ugyanolyan szembejön velem minden második lányon.

Én imádom az őszt és a telet, de ha valakinek nem a kedvence, talán ha kitölti ezt a néhány kérdést, közelebb hozza magához. Lassan már tényleg beköszönt az évszak, amit én csak értékelni tudok... :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése