köröm●lakk | aden no 150


Ez egy lakk, amit képtelen voltam tisztességesen lefényképezni, annyi színben játszik! Amint látjátok, alapvetően rózsaszín, arany csillámokkal. Aztán vannak benne piros csillámok, bronzos fény, aranyos fény, ahogy fordítom, úgy lesz más - szinte már azt érzem, hogy túl sok minden is van benne, aztán rápillantok a kezemre, és újra szerelmes leszek...

Ezt is kis kiszerelésben vettem meg, ahogy az előző Aden lakkot is. Az ecsete megegyezik, itt is nehezményezem a rövid kupakot, de mivel a nagynál ez a hiba nem merül fel, nem róhatom a szemükre, hogy egy ilyen csepp termékre nem olyan hatalmas fogót tesznek.

Sajnos három réteg kell belőle: pozitívum viszont, hogy ez a három réteg pikk-pakk megszárad. Nekem emiatt, meg az érdesség miatt picit homoklakk beütése van a dolognak, de közel sem annyira érdes, mint mondjuk egy Lovely vagy Moyra darab, ráadásul ezt a keveset is eltünteti egy réteg fedőlakk.
Mindenképp azt mondom, hogyha szeretitek az ilyen darabokat, nézzétek meg élőben, mert a képek itt nem adják vissza azt, ami az üvegben van!





2 megjegyzés:

  1. Nem is gondoltam, hogy az ADEN ilyen szépet is tud!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is meglepődtem rajta :D Komolyan, nem tudtam lefényképezni azt, ami az üvegben és a körmeimen van, mert egyszerre volt pirosas, aranyos, rózsaszínes, csillogott, homoknak is nézett ki vagy csak glitteresnek - tapizásra átmenet volt, tippem szerint durva glitterek miatt -, egyszerűen imádom ezt a lakkot!

      Törlés