köröm●lakk | aden no 98


 Keresem a tökéletes barnát. Azaz a tökéletes barna utódját - mert a valaha volt számomra legszebb csokoládészínű körömlakk az az Avon - Deluxe Chocolate példánya, ami egy aranypelyhes csoda üvegbe zárva, és teljesen nyilvánvalóan kivonták a forgalomból.

Ez sajnos annyiban hasonlít rá, hogy vannak benne arany csillámok, illetve árnyalatilag barna-barna mindkettő, ezért nem is hasonlítottam össze őket, mert önmagában nagyon szép. Szerintem legalábbis. Bár, talán ha egy réteg feketére kenném fel... Mindegy is, majd kipróbálom, aztán ha összejön, megmutatom, hátha más is imádja annyira azt a lakkot, mint én!


Kis kiszerelést vettem meg, ezért sajnos a kupakja elég rövid, nem túl kényelmes fogni; cserébe az ecsetével kényelmesen lehet dolgozni.
A lakk jól terül, egy vastagabb rétegben már megfelelő fedést lehet vele elérni, de én inkább a két vékonyat preferálom. Az első réteg meglepően hamar szárad és a másodikra sem kell többet várni. Fedőlakkot nem muszáj hozzá használni de igen, de anélkül is szép , elég fényesre szárad, de azért nem árt hozzá. Én anélkül fényképeztem, hogy lássátok, de mióta ráhúztam egy réteg China Glaze-t, úgy csillog, mintha vizes lenne.

Szerintem nagyon is megérte az a nagyjából százötven forintos árat, amennyit kiadtam érte, és lehet, hogyha elhasználom, beszerzem majd rendes kiszerelésben is.





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése