sminktesztek | etude house proof 10 eye primer


Újabb cukorhányásos poszt következik az elenyésző számú sminkposztjaim állandó sztárjáról: Etude House Proof 10 Eye primer. Szerintem tudnak valamit ezek a távolkeleti sminkgyártók, mert ezzel nagyon belenyúltak a tutiba.

Ebayről lehet rendelni, 1200-1500 forint környékén, általában ingyen postával maximum egy hónap alatt ideér. Ezért pedig kapunk egy általam már rég kidobott kék dobozban kapjuk meg a terméket, ami így fest. Szerintem irreálisan hosszú a fogóka része, és sajnos a csomagolását tekintve nem ez az egyetlen buktató: alig akar kijönni az aljáról a termék, sem az oldalt duci részből, úgyhogy én ha nem tudok többet a hagyományos módon kinyerni, szétvágom majd és kikotrom egy tégelybe.

Ennyi volt a rossz, nézzük a jó oldalát: 10 gramm terméket kapunk, ami gyakorlatilag a pillanatragasztó szinonimájaként szerepel a szótáramba, ugyanis az én szemhéjam alapvetően olajos. Ezt felkenve egy matt alapot kapok, amibe ha nedvesen ütögetem bele a szemhéjpúdereket akkor extrán élénk és tartós lesz, ha pedig megszáradva, akkor csak simán felerősíti a színeket és lesz extrán tartós. Ráadásul szuperpuha és nagyon édes ez az applikátor, ami hosszú szálakkal van teletömve és megfelelő mennyiségű anyagot vesz fel.

Ezzel az "extrán tartós" dologgal nem viccelek: mikor megkaptam, kipróbáltam, hogy hogyan működik. A bal kezem fejére, a csuklómhoz közel húztam egy vonalat, amibe nedvesen ütögettem bele egy pink pigmentet, mellé ugyanígy csak szárazon, a harmadik pedig egy Essence (?) szemhéjalapozó volt. Ezután pedig tettem-vettem: a harmadik vonal egy fél nap alatt lekopott, a száraz csík másfél napot biztosan bírt rajta, míg a nedvesen beleütött pigmentet a második nap végén sikáltam meg, de a szín akkor sem volt kopott, csak veszített a fényéből. És ez a kézfejem volt, nem a szemem, ami ugye sokkal kevésbé van kitéve az érintésnek, víznek, stb.

A textúrája nagyon lágy, a szemhéjon színtelenre és mattra száraz - nem is tudom, mit mondhatnék még róla. A csomagolásáért nagyon kár, de ha szemhéjalapot szeretnétek, ez nagyon megéri :)




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése