sminktesztek | uma make-up base



Nos... ez nem igazán teszt lesz, leginkább egy rózsaszín cukormázat az arcotokba lapátoló betűhalom, mert ez a cucc ár/érték arányban maga a primerek Szent Grálja. Ismétlem: kizárólag ebben az árkategóriában, ami valljuk be, nem túl széles, ugyanis a kicsikét 1500 forintért lehet beszerezni innen.

Az előnyei:
  • tartósabbá teszi az alapozót
  • később fényesedik át
  • kitölti a pórusokat
  • mattít
  • bársonyossá tesz
  • gél állagú
  • áttetszőre szárad
  • olcsó

Biztos vagyok abban, hogy léteznek ennél jobb primerek, de nagy különbség van aközött, ha simán alapozok és aközött, ha erre - ráadásul a forró nyári napokon remekül a helyén tartotta a púdert, mikor csak azt használtam.
Sajnos nem bírja ki egészen a nap végéig, értem ezalatt azt, hogy az orrom-homlokom átfényesedik, de ezt nagyjából a nap utolsó harmadában teszi csak, ekkor pedig egyszer átszaladni mattító papírral vagy púderrel igazán nem nagy munka.

Számomra nem jár irritációval a használata, a bőrömet nem fullasztja, könnyűnek és ápoltnak érzem maga; a felvitele egyszerű és gyors. Ha mindez nem lenne elég, azt is meg kell említenem, hogy nagyon sokáig elég, mert még a tavasszal vettem és még mindig bőven van benne.

A csomagolását tekintve elég strapabíró, a nyári utazgatások alkalmával bőszen hurcoltam magammal, de ez meg sem kottyant neki. Ha valaki táskába akarná dobni, azt is kibírná, bár nem látom be, miért akarna valaki random napközben primert kenni magára :D
Tubusos, nyomós kiszerelésű, de mivel gél állagú és egyáltalán nem folyós, én ezt nem érzem hátránynak. Kézzel-ecsettel egyformán egyszerűen el lehet oszlatni, ezen felül nem tudom, mit kérhetünk még ennyi pénzért. Ha valaki nem akar túl sokat áldozni egy primerre, de mégis szeretné, hogy a sminkje tartósabb és egységesebb legyen, ajánlom neki, mert ár/érték arányban nem hiszem, hogy kap jobbat :)


baloldalt egyben, közvetlen jobbra elkenve


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése