bőrápolás | himalaya herbals kombinált bőrre



...vagyis normálistól olajosig terjedő bőrtípusokra, míg a tonik normáltól kombináltig, szóval vontam egy átlagot, és ezt kaptam belőle. Jelenleg ezeket használom a bőrömre rendszeresen két Nivea krémmel, viszonylag meg vagyok velük elégedve, ezért úgy gondoltam, hozok róluk egy röpke beszámolót. Szerencsére beszerezhetőek bármelyik drogériában, szóval ha megtetszik valami, könnyedén szemügyre tudjátok venni :)

Mondjuk azt nem állítom, hogy ez a bőrápolásom vége, de amíg nem érzek magamban elég erőt és indíttatást ahhoz, hogy bevessem magam az összetevők, hatások és márkák világába, kielégítő alkut kötöttem velük és boldogan élünk együtt.




Himalaya Herbals Tisztító és frissítő tonik normál és kombinált bőrre: kellemes illatú, áttetsző, alkoholmentes termék, ami megfelelően tisztít. Klasszikus csomagolása van, ha túlságosan megborítom hajlamos eláztatni a vattát, ilyenkor pedig remekül ragacsossá varázsolja az arcot. De ha nincs túl sok kiöntve, akkor rendkívül puha, tiszta érzést hagy maga után :) Látok rá esélyt, hogy újra fogom vásárolni, ha egyszer elfogy.




Himalaya Herbals Nim Arclemosó: napi rendszerességgel használom és alig fogy. Ez már egy pozitívum neki, az állaga egyáltalán nem folyékony, így az adagolása a szerencsétlen csomagolása ellenére és könnyű. Én szeretném, ha egyszer minden fürdőszobai termék pumpás kiszerelésbe kerülne, de erre szerintem ítéletnapig várhatok :D Zselés állagú, ráadásul zöld is - cserébe remekül hangzik és az én kombinált, pattanásosodásra hajlamos bőrömet remekül tisztítja. Leszed minden sminket, piszkot, csak a tiszta bőröm marad utána. Nem vagyok elájulva tőle, de amíg nem találok jobbat, addig megelégszem vele is.





Himalaya Herbals Nim Arcradír: hát... hát. Ezzel kissé bajban vagyok, ugyanis radírnak kéne lennie, de nem az. Értem én, hogy nagy szemcsés-barackmagos-mindenfélés, de nekem ez nem számít radírnak. Mindennapi használatra megfelel, nekem másra nem nagyon - az illata kellemes, az állaga megfelelő, de egyszerűen több radírozószemcse kellett volna bele. Lilibe radírozó vattakoronggal szoktam párosítani, ha úgy gyengéden végigdörzsölöm az arcom sokkal jobb, de számomra ez egy abszolút nem újravásárolós darab.





Himalaya Herbals Nim Arcmaszk: nem tudom, miért írom ki állandóan, hogy Himalaya Herbals :D de mikor egy ilyen terméket veszek szemügyre, akkor is nem is számít. Ez itt számomra az arcmaszkok Szent Grálja - vicc nélkül. Amikor felkenem sötét türkiz, mikor lemosom menta, ellenben a pórusaimból kiszedett piszkok megmaradnak türkiznek. Ez így nagyon durván hangzik, de tényleg - az orrom, orcáim belső részei, az állam egy része állandóan tele van ilyen sötét pöttyökkel, mikor használom, kozmetikus ide vagy oda. Elvileg pattanások ellen is jó, erről még nem tudok beszámolni, mert elég sokáig egy Kryolan alapozót használtam, ami rendkívül komedogén, ez pedig visszaköszönt... Szóval ha ez elfogy, újraveszem. Mindig, örökké, és soha el nem hagyjuk egymást.






0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése