esőesték | the beauty blogger tag

Az esőeste inkább esőreggel most, mindenesetre hoztam egy tagot, amit töltsetek ki ti is, ha még nem tettétek! Szeretem ezeket olvasni, mert ezáltal közelebb kerülnek hozzám a bloggerek, ezért néha én is kitöltök egy-kettőt :)

új telefontok, ebay, headcase desings <3

1. Eredetileg egyenes vagy göndör a hajad?
Technikailag az egyenes felé hajlik, de az egyik oldalába mindig befészkelődik némi hullám - ilyenkor beidegesedek és konty lesz belőle, mert újabban igyekszem leszokni a hővel való formázásról.

2. A hajadat magadnak fested vagy fodrászhoz mész?
Hennával van festve, ilyenkor legtöbbször Mariannak visongok, mert én is meg tudom csinálni, de mikor ő viszi fel a pépet a fejemre, sokkal egyenletesebb és jobb érzés :D

3. Minden nap ugyanolyan a frizurád?
Nem mondhatnám. Szeretem kiengedve hordani hullámosan-egyenesen-göndören, amihez türelmem van épp, de mivel az egészségügyi suliban ez nem mindig praktikus, elég gyakran előkerül a lófarok vagy a konty is. Amiből tudjuk, hogy végtelen féle van...

4. A manikűrt-pedikűrt magadnak készíted vagy szalonba jársz?
Mindig magamnak. Imádok ezzel foglalkozni, megnyugtat, egyfajta relaxációs módszernek számít lassan nálam ^^

5. Milyen gyakran fested a körmödet?
Nagyjából naponta-kétnaponta. Szeretem, amikor passzol a ruhámhoz a színe - nem tudom elképzelni, hogy egyszer felveszek a karácsonypiros körmeimhez valami neonpink rucit, ezért vagy lemosom és sima körmökkel megyek, vagy átfestem őket.

6. Csak nyáron vagy télen is fested a lábkörmeidet?
Állandóan ki vannak festve, csak nyáron gyakrabban - mikor őket is mutogatom, igyekszem harmóniába hozni őket a kézkörmeimmel. Ilyenkor pedig csak feldobok egy-egy tartós nagykedvenc lakkot, aztán azzal elvagyok, amíg le nem kopik.



7. Mennyi ideig tart a sminkelés nálad?
Attól függ, hová megyek - ha nagyon sietek, három-öt perc alatt megvagyok mindennel, de különleges alkalmakkor nem ritka az egy-két óra sem. Átlagos reggelen húsz perc körül :)

8. Mit sminkelsz először? Az arcodat vagy a szemedet?
Az arcomat, hacsak nem tudom, hogy olyan terméket használok, amitől instant pandává válok. Olyankor nagyon óvatos vagyok, mikor alapozok.

9. Gyűjtöd a sminktermékeket vagy csak akkor veszel valamit, ha szükséges?
Ha a körömlakkok ide számítanak, akkor egyértelműen gyűjtögető életmódot folytatok. Ennek ellenére nem tudom megállni, ha valami nagyon különleges terméket találok... 

10. Milyen gyakran használsz műszempillát?
Teljes szempillát nagyon ritkán, de ezt az utolsó néhány sorra való kiegészítést szinte naponta felteszem. Nem túl nagy plusz idő, viszont nagyon feldobja az egész sminket.


11. Teljes arcsminket készítesz minden nap?
Jepp. Kell az :D

12. Akkor is van rajtad smink, ha egyedül vagy otthon vagy ha a családoddal vagy?
Legtöbbször igen. Amikor egyedül vagyok, olyankor a legjobb pepecselgetni és kísérletezni, de egy minimális púder-spirál kombó nélkül nem érzem jól magam.

13. Elhagynád a házat smink nélkül?
Volt már rá példa, de nem szeretem.

14. Mennyi "high-end" terméked van?
Azt hiszem van egy Lancome duo szemhéjpúderem. És talán egy Estée Lauder is...

15. Esténként eldöntöd, hogy mit veszel fel másnap?
Bizony. Ettől függ, milyenre festem ki a körmeim ^^ Van, hogy két napra előre is kitalálom, ezeket pedig kikészítem a dohányzóasztalra, hogy a kómás reggeleken ne szidjam a tulajdon anyámat. Sőt, van hogy a használni szándékozott sminkeket is kipakolom, hogy ne mindig a klasszikus földszínekhez nyúljak...

16. Milyen gyakran váltogatod a táskáidat?
Elég gyakran. Van egy úgynevezett malaclopóm, ami igazán nagy és bőven pakolható, hosszabb napokra azt viszem magammal. Vannak kisebbek is, azok olyan napokra jók, amikor kevesebb dolgot kell cipelnem, de most többnyire egy fekete műbőrt nyúzok.

17. Mikor kelsz fel és mikor fekszel le?
Szeretek legkésőbb 8-9 felé felébredni és nagyjából emberi időben lefeküdni, ami olyan éjfél felé jön el. Persze ez nem vonatkozik a dolgos hétköznapokra, amikor hatkor már kelni kell... Sajnos olyankor is későn fekszem, ilyenkor jön a rongy-effektus :/

18. Milyen gyakran sportolsz?
Elég ritkán. Hetente egyszer-kétszer végignyomok egy tornadvdt, de sajnos ez nem elég. Az sem mentség, hogy a suliba vezető szakaszon félig gyalog megyek, csak utána szállok buszra, de több a semminél.

19. Bal vagy jobbkezes vagy?
Jobb, ballal orvos-kézírásom van :D

20. Milyen magas vagy?
148 centi. Ez már mélység!

21. Beszélsz idegennyelveket?
Angolul igen. Nem teljesen folyékony, de szerintem nem adnának el kilóra :D Németül már sajnos nem.

22. Vannak háziállataid?
Castiel. Mutogattam már eleget... :D



23. Milyen gyakran vagy Bloggeren?
Naponta többször felnézek, hogy lecsekkoljam, vannak-e az általam követett blogokon új posztok, de én írni hétfőn-szerdán-pénteken-szombaton szoktam. Ha összejön, de ehhez igyekszem tartani magam.

24. Olvasol kommenteket blogokon?
Át szoktam futni, ha arról van szó. Főleg technikáknál, új cuccoknál nézem meg őket, mert mindig tanulok onnan is valamit :D

25. Listát írsz azokról a termékekről, amiket más blogon látsz és meg akarod venni?
Nem. Ha elfelejtem, nem akarom annyira :D

26. Hogy jött a blogod neve?
Imádom a Diótörőt. A Bonbon királylány eredetije a Sugar Plum Fairy - hogy lett ebből Bonbon királylány?! -, a Rosie pedig a harmadik nevem megcsavart és angolosított változata, mert az pedig Rozália. Így lett sugarplumrosie, az pedig, hogy végül a the sugar plum sweeties lett, az nem is tudom, minek köszönhető. Nem akartam megtartani azt címnek, hogy sugar plum rosie és versenyben volt még a the sugar plum beauty és a the sugar plum factory, de végül ez lett :D

27. Milyen kamerát használsz?
Ilyenem nincs. 13 megapixeles okosfon, ami ugyan elég szomorú, de nem nagyon tudok beruházni egyelőre egy nagyobb teljesítményű gépbe sajnos.

28. Milyen gyakran takarítod ki a házat?
Garzonban lakok, hetente egyszer takarítom, de alapvetően rendet tartok.

29. Mi a kedvenc színed?
Remek kérdés! Talán az arany, a réz és a barna.

30. Káromkodsz?
Jézusom, rettenetesen :D Nagyon igyekszem leszokni róla, illetve mindig tudom, hol tehetem meg és hol nem, de nem tartom illedelmes szokásnak.

31. Mit csinálsz a nap hátralévő részében:
Tanulni fogok. Élettant és szociálpszichológiát, azt hiszem :D De most megyek, és melegítek egy bögre havas szilvás Nesteát, mert egyszerűen immmmádom! :D

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek a válaszaid :)
    A cicusok nagyon cuki !!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a macskám szerintem maga a sátán - próbálj csak meg békésen aludni, amikor jelen van! -, de köszönöm ^^

      Törlés