notd | insta körmök #2

körömlakkduplázás elleni agyonhurcolt swatchnotesz bónusz macslábbal

A tervezettnél jóval korábban hoztam nektek egy újabb instás gyűjteményt, mindezt azért, mert ma kapjuk meg a párjainkat a Manikűrvadász mostani fordulójában, én pedig azt szeretném, hogy aki engem kap, tudjon miből válogatni :) Eddig összesen négy olyan poszt készült, ahol bármilyen érdekesebb manikűr fellelhető, még ha ezek közül kettő furcsán kivitelezett is - nem is értem, hogy nem takarítottam le a körömágyam, mielőtt megörökítettem volna őket, de arra az esély, hogy ugyan ezeket megalkossam nagyjából nulla, így velük kell beérnünk :D


Szegény körömágyam itt is piszkos maradt és észre sem vettem... No sebaj, a manit ennek ellenére nagyon szerettem, mert hiába volt egy ujjam csupa glitter, nagyon elegánsnak éreztem.
Ráadásul igazán egyszerű elkészíteni is, mert némi celluxon és türelmen kívül mást nem igényel :)

  • Golden Rose Rich Colour - 71
  • Golden Rose Matte - Black (csak ez az egy feketém van :D)
  • China Glaze - Fast Foward Top Coat
  • random arany glitter



Erre a manira is igaz az, hogy mutatós és nagyon egyszerű elkészíteni. Mondjuk a kisujjam megviselt körmén - rácsaptam a fiókot, ettől bedagadt az ujjam és letört a köröm, de egy miatt nincs szívem megválni a többitől - és a gyűrűsén kicsit elcsúszott a háromszög, ezzel elszórakoztam egy darabig, de így is tetszett :)

  • Moyra Holographic - 251
  • Lora Quick Dry - White
  • China Glaze - Fast Foward Top Coat


Ez pedig megint egy Pink of Me lakkozás, mert ez a lakk nekem egy aduász :D Ha nincs ötletem/kedvem/türelmem körmöt festeni, csak felpattintom és sokkal jobban érzem magam. Most azért feldobtam egy kis extrával, hogy ne csak krémrózsi legyen minden körmöm :) Amúgy is kéne belőle újat vennem, mert nagyon fogy...

  • China Glaze - Pink of Me
  • Moyra - Nr 32
  • China Glaze - Fast Foward Top Coat
  • fehér ragasztócsík



A végére pedig egy tőlem tipikus hangulatképet hoztam - így töltöttem egy áttanult nap estéjét, mert megérdemeltem :D Az alsó kis képen láthattok egy szimpla piros-fehér accent manit, ami annyira karácsonyi lett, hogy le sem mostam egész hétvégén. A felhasznált lakkokat ott látjátok a szán mellett a kedvenc Yankee Candle gyertyám társaságában.

  • Moyra - Nr 38
  • Lovely - Snow Dust Nr 2

Jelenleg a kreativitásom kimerült ennyiben, hiába terveztem mára is festést - holnap amúgy is megyek a Naillandbe, mert ahogy Facebookon is megosztottam, születésnapi kedvezmény lesz, kell a hely swatcholni, mert hiába csudi papíron és üvegben, ha a körmömön mégsem az igazi -, de azért instára érdemes lesz felpillantania annak, aki engem kap, mert tuti bezsongva fogok képeket felpakolni és ki tudja, hátha megihleti őt onnan valami :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése