NOTD | insta körmök

swatchatlon & hattyúk tava - az első models own végül kimaradt

Hasonlóan szép, őszi napja legyen mindenkinek, mint nekem volt ma! Összegyűjtöttem nektek az elmúlt hónapban instagramra fel, de blogba be nem kerülő lakkozásokat :) Amint látjátok, kezdek áthangolódni a körömfestésre - valahogy a smink nem köt le mostanában annyira... De szerintem ez a nyomdázásnak köszönhető új mániám, biztosra veszem, hogy ahogy eljön a november, kiújul a rúzsmániám, aztán lesz nemulass. Addig is nézhetitek majd a körmeimet, amint megjönnek a MoYou lemezek. A pénztárcám szomorú, én viszont nem - de addig is, ezeket sikerült összehoznom szeptemberben:


A striping tape nagy szerelmem. Ebayéktől ~250 forintért lehet tíz darabot beszerezni random színekben, a minőségük oké, a színeik rendben vannak, a szállítás meg a tipikus. Egyedül arra kell ügyelni, hogy alaposan lelakkozzuk a ragasztócsíkok szélét, mert ha felválnak, akkor elég nehezen javíthatóak bonyolultabb maniknál/ha festettünk rájuk. Szomorú tapasztalat volt.


  • Golden Rose Matte - Black
  • China Glaze Fast Foward Top Coat
  • ezüst ragasztócsík



Ezzel a kicsikével nem vagyok maradéktalanul megelégedve. Az ujjaimon világos nudeként funkcionáló Miss Sporty lakkból négy (!!!) réteget kellett felkennem, hogy elfogadható fedést kapjak - ha fehér fölé kentem is, mert kevesebbnél nem volt az a púderes-extravilágos árnyalata, amiért megvettem. Értem én, hogy alig van színe, de egy kicsikével több pigmentáltságért nem haragudtam volna meg. Isten áldja a fedőlakkom, amiért így is emberi időn belül szárította meg...

  • Miss Sporty 110
  • Avon - Gleaming Gold
  • Lora Quick Dry - White
  • Lovely - Snow Dust Nr 2
  • China Glaze Fast Foward Top Coat
  • arany ragasztócsík 



Itt épp bájos kedvemben voltam. Nem nevezném túl bonyolultnak a manikűröm, de szerintem ettől volt kedves :)

  • China Glaze - Pink of Me
  • Moyra - Josephine
  • Moyra - Nr 32
  • Lora Quick Dry - White
  • China Glaze Fast Foward Top Coat
  • fehér ragasztócsík


Aznap volt először rajtam a Mama kötötte puha pulcsim, mikor ezt viseltem :D Ilyenkor leginkább úgy festek, mint egy hóember. Hát még a fehér szövetkabátomban...
A glitterek pedig így elég csálén néznek ki, de esküszöm nektek, csak a képen feltűnő. Amikor az ujjamon volt, szentül meg voltam arról győződve, hogy mindenütt be van fedve a körömvégem, annyira csillogott. A fedőlakkal sem vacakoltam, lekaptam egy alig használt, réges-régi áttetsző lakkot, nehogy a szeretett China Glaze legyen tele csillámokkal miatta :)

  • Lora Quick Dry - White
  • Lovely Snow Dust Nr 2
  • random ezüst glitter
  • random fedőlakk 



És végül ez itt. Semmi extra, csak matt fekete és arany glitter, de nekem valamiért nagyon tetszett :) Ha ilyen ruhában akarok majd belibbenni előadásokra, tuti felkenem megint.

  • Golden Rose Matte - Black
  • random arany glitter

Szóval ennyi lettem volna. Nagyjából naponta festem át a körmeim - tanulás közben a legjobb dolog, mert akkor tuti nem nyúlkálok bele semmibe -, így azt hiszem, jövő hónapban kicsit több lesz majd. Főleg, ha megjönnek a MoYou lemezek. Kissé izgatott vagyok, szóval meséljetek: miket alkottatok ezalatt az esős szeptember alatt? Lett új lakk-kedvenc? :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése