wishlist | nailland


Ahogy közeledünk az izgatottan várt dátumhoz, elkezdtem pontokba foglalni mik azok, amiket semmiképp sem szeretnék lehagyni a bevásárlólistámról. Nem állítom, hogy az alábbi felsorolásból minden lakk hazajön velem - sőt: az A-Englandok biztosan nem -, és azt sem, hogy csak innen vásárolok majd - valljuk be, a Golden Rose képek nem igazán hasznosak, swatch pedig nem mindig van -, de az biztos, hogy ezekre fogok vetni két-három hosszabb pillantást.

kép innen

A-England - Briadwood: foglaljuk pontokba, mit imádnék ezen a lakkon: mindent. Ha bővebben akarnám kifejteni, azt mondanám, hogy csodás a színe, holó, ráadásul meselakk. Mese. Mese! Csipkerózsika, ami ugyan nem a kedvencem - ha lenne egy Diótörős kiadás, az sem érdekelne, ha egy héten át csak fotoszintetizálnom kellene -, de azért szeretem azt is. Egy jó névvel pedig sok mindent el lehet nekem adni... Ezen kívül fogadni mernék, hogy a minősége kiváló, ráadásképp lakásdísznek sem utolsó :D


kép innen
A England - Her Rose Adagio: én nem tudom feldolgozni azt a tökéletességet, amit belezsúfoltak egy ilyen picike üvegbe. Egyszerre rózsaszín, nude és szürke, fényes, holó, ami minden bizonnyal kiváló minőségű és öröm viselni. Csak szuperlatívuszokban tudok úgy is róla mesélni, hogy egyedül a pultnál vetettem rá néhány pillantást illetve swatchokat nézegetek róla, de ha a körmeimen lenne, valahogy olyan fenségesnek érezném magam. Azt hiszem, problémáim vannak... :D De ha választanom kéne közte és a Briarwood között, szerintem ez győzne. Talán. De nem vagyok benne biztos :D


kép innen

China Glaze - All Wrapped Up: ahogy LakkomLakkom Edina is mondta, ennek a lakknak Csendes Éj színe van. Szerintem lenyűgöző, ahogy a This is Tree-Mendous is, és elvileg a minőségük is egyforma, ami egyben pozitívum és negatívum is. Az a zöld-arany mikroglitteres lakk nagy kedvencem, iszonyúan szikrázik, álom felkenni és öröm viselni - viszont másnapra már pattognak le belőle darabok. Legalább a lemosással nem kell vesződni, és a China Glaze képes volt olyan színeket keverni, amiknek ezt elnézem. Jelenleg ki van fogyva a Nailland webshopban, ha október közepe tájáig nem lesz készletfeltöltés, belevetem magam az eBay világába, mert ez nekem kell. Pont :D

kép innen

China Glaze - Ruby Pumps: ez itt a 'hogyan definiáljuk a karácsonyt körömlakkal' verseny piros győztese. Végtelen mennyiségű képet néztem át róla, de egyre erősödött bennem a vágy, hogy szerezzem meg - kezdenek rémálmaim lenni az októberi Nailland körutam végösszegével kapcsolatban, de szerencsére a China Glaze lakkok ár/érték arányban pont beleesnek abba a kategóriába, amit még nyugodtan kiadok egy lakkért, nem úgy, mint az A-England vagy piCture pOlish, amit majd szépen felrakosgatok a karácsonyi wishlistemre.

kép innen
China Glaze - Snow Globe: az első ilyen szerelmem a Models Own - Snowflake volt, de ott a szabályos pelyhecskék helyett kis cafatok voltak bennük, amiket nem kedvelek. Ugyan úgy kikerget a világból, ahogy a szálas glitter is, de szerencsére a China Glaze nagyon szeret engem, mert megalkotta a szabályos - és olcsóbb - változatát annak, amit kinéztem :) Iszonyúan tetszik ez a végtelen színben pompázó lakkcsoda, tényleg olyan, mint egy hógömb. Amiket szintén imádok, ezt csak úgy megjegyzem.

kép innen
Flormar - Princess Castle: ő az, aki biztosan jön haza velem szépen. Időtlen idők óta keresek egy pont jó színű szürke krém lakkot - vagy túl sötét, vagy túl világos, vagy szinte észrevehetetlen glitterek/pelyhek bántják a szemem, vagy épp a finise nem megfelelő, hiába a remek szín... Persze, keverhetném is, de nincs ahhoz türelmem. Szerencsére a Flormar megoldotta a problémám, így alig várom, hogy magaménak tudhassam majd ^^


Models Own - Northern Lights: nem tudom mi van velem, hogy ennyire beleszerelmesedtem a hasonló lakkokba, de ez valami csodálatos! Színét tekintve megkockáztatom, hogy nagyon hasonló a Her Rose Adagio-hoz, csak a finise és a formulája más. Töredelmesen bevallom, hogy jelenleg talán egy hangyányit jobban is tetszik nála... Erősen biztos vagyok benne, hogy ő is haza fog vándorolni velem, mert annyira illik a téli kuckós életérzésemhez, hogy nem is tudom elmondani :)

Ennyi lettem volna: ezek azok a lakkok, amik nélkül élni lehet, de nem érdemes :D Nagyon várom azt, hogy október közepén karon fogjam egy kedves barátnőmet, hogy felvonatozzunk Pestre és végigmutogassuk egymásnak a kedvenc helyeinket. Hála legyen a MÁVnak, hogy a szegedi vonatok mind a WestEndnél állnak meg... :D
Nektek vannak hasonló darabok a kívánságlistáitokon? Várjátok már az új karácsonyi kollekciókat? Mert én nagyon! :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése