köröm●lakk | moyou festive 01 & 06


A nyomdázással való kapcsolatom továbbra is erős alapokon nyugszik, amit tetézett a végre beköszöntő hűvös időjárás és az ezzel karöltve járó karácsony-életérzés. Szerintem nem volt kétséges, hogy rendelek-e téli lemezeket, de az már igen, hogy melyikeket.

Az előző kettőt a Naillandtől szereztem be, de legnagyobb sajnálatomra itt nem hozták be azokat, amiket én magaménak akartam tudni, így a gyártói webshopból rendeltem meg őket. £15 összeg felett ingyenes a szállítás, amúgy £2,51 - ilyenkor nincs követési szám. Én bátor vagyok, sosem rendelek azzal, szerencsére most sem történt semmi.
Október 17-én rendeltem meg, akkor volt végre egyszerre mindkettő készleten, rákövetkező hétfőn, 20-án fel is adták, 28-án pedig kézbe is vehettem. Szerintem ha nem lett volna előtte a hosszú hétvége, már korábban megérkezett volna, de így sincs egy szavam sem panaszra :D

A csomagolásról nem készült fénykép, nem voltam azért annyira türelmes, de alaposan be volt burkolva, nem esett semmi baja. Egyedül csak azt sajnáltam, hogy most nem színes papírdobozban kaptam őket, mint ahogy a Naillandben.


A 01-es húgom kívánságára érkezett meg, na nem mintha olyan nagy fájdalmat okozott volna :D Ezt a lemezt nem használtam még annyira, mint a következőt, de a minták, amiket próbáltam - a hópihék, a mini chevron és a csillagok - kifogástalanok, mint mindig. Szerencsére hiába van teletömve a lemez mintával, nagyon könnyű csak azt felvinni a körmömre, amit akarok, ami kicsit azért meglepett.
Ennyire karácsonyi hangulatom még nincs, hogy ehhez nyúljak első körben, de nagyon várom már az adventi időszakot, hogy hozhassak nektek erről manikat.







A 06-osat én akartam iszonyúan megkaparintani, amint látjátok, nem is bírtam ki használatlanul a fényképezésig. Sosem tudom ugyanolyan tükörfényesre letakarítani, mint amilyennel megkapom, de ez az én fogyatékosságom :D A lemez minőségére viszont nincs panaszom. 
Egyedül a jobb alsó sarokban feszítő mintával voltak problémáim - képtelen voltam a klasszikus kártyamódszerrel lehúzni róla a festéket, csak az eredeti Konad lehúzóval, nem is értem... -, de gyanítom, hogy abban is én voltam a ludas, így bárkinek merem ajánlani, akinek olyan méretű vagy kisebb a körme, mint az enyém.





Szóval továbbra is bátran ajánlom az olyan majdnem kezdő nyomdázóknak a MoYou lemezeket, mint eddig, mert sosem ért még velük csalódás. Nektek van kedvenc darabotok tőlük? :)

5 megjegyzés:

  1. Az 1-es számú lemezt én a Nailland-től rendeltem, amikor előrendelést lehetett leadni a MoYou lemezekre (nem is értem, hogy készletre miért nem rendeltek belőle, hisz hamarosan szezonja lesz)
    Még nem próbáltam ki, de már nagyon viszket a tenyerem, alig várom, hogy elkezdődjön az adventi időszak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát látod, ezt én sem értem :D Az előrendelésről én lemaradtam ugyan, de szerintem lenne rá kereslet, mert nem mindenki szeret külföldről rendelni.

      A várakozásod meg megértem, én is mindig vágyakozva pislogok felé, de már csak néhány hét ^^

      Törlés
  2. Szia!
    Szeretnék kérni egy kicsi segítséget Tőled.
    DjKatybeauty blogján láttam egy hozzászólásodban, hogy külföldről rendeltél lemezt és így találtam ide :)
    Én is kinéztem a Festive 01-et valamint a Tropical is egyet, de semelyik nincs a Naillendnél már jó ideje. Gondolkoztam, hogy rendeljek e külföldről, de nem szerettem volna szállítási ktg.-et fizetni, és most látom, hogy 15 font felett ingyenes. Megkérdezhetem, hogy Te Magyarországra rendelted? :))
    Köszönöm és bocsánat a sok fecsegésért :)
    Orsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziu!
      No igen, nem csodálom, hogy elveszted a türelmed :D De a Festive 01-re nem is érdemes várni, mert eddig még nem volt kapható náluk, csak ahogy PAncsi is vette, előrendelés keretében, szóval ha szeretnéd, nincs más választásod, mint tőlük rendelni.
      Most szerencséd van, mert pont van készleten ^^ Ha nincs, mindig pénteken töltik fel, én is elszerencsétlenkedtem egy ideig, mire minden adott volt a rendeléshez :D

      Alapvetően a szállítási költség sem sok, nem több, mintha Naillandből rendelnéd - hacsak nem vagy olyan szerencsés, hogy a közelében laksz, akkor viszont irigyellek :D -, érdemes összeállni vagy egyszerre több lemezt rendelni, mert négy lapocska fölött van ingyenes szállítás, ha csak azt veszel, mást nem.

      Igen amúgy, ide rendeltem Szegedre és alig több, mint tíz nap alatt ide is ért, szóval bátran ajánlom neked is ^^
      Remélem, hogy tudtam segíteni és hamarosan megkaparintod az áhított nyomdáid :))
      rosie

      Törlés
    2. Jaaaj nagyon drága vagy, köszönöm szépen a válaszod!
      Jó tudni, hogy pénteken töltik fel:) jövő hét péntekig összeszedek valakit, aki bekapcsolódik a rendelésbe, nekem 3 lemezre lenne szükségem, de arra már nagyon :D
      10 nap? az nagyon jó :) Amúgy a Naillend közelében lakom, de nem mindig jár előnnyel... :D főleg a pénztárcának :)
      Köszi még egyszer :)
      Orsi

      Törlés