NOTD | nordic wonderland


Az utóbbi időkben ez volt az a manikűr, amit sikerült nem lekaparnom maximum két nap után. Sajnos ez meg is látszik kicsit rajta, ugyanis a képek a negyedik nap végén készültek - mentségére legyen mondva, hogy egyáltalán nem kíméltem őket, volt itt mosogatás hegyivel, sütés-főzés-nagytakarítás... és még csak nem is extra tartós termékeket használtam, így nem érzem, hogy alul teljesítette volna a várakozásaimat.

A felhasznált lakkok:

  • Essence - Studio Nails Ultra Strong Nail Hardener
  • Lora Quick Dry - White
  • Lovely Snow Dust - Nr 2
  • Konad fekete nyomdalakk
  • Essence - Better Than Gel Nails Top Coat
  • China Glaze - Fast Foward Top Coat

Az elkészítése nem igényelt szerencsére túl sok ügyességet vagy fantáziát. Az alaplakkra került egy réteg fehér, erre pedig két réteg homoklakk, amit aztán két réteg BTGN fedőlakkal tettem egyenletessé.

Legnagyobb sajnálatomra ki kell jelentsem, hogy még mindig a Snow Dust a legszebb fehér homoklakk, amit valaha kaptam - hiába hasonlítottam össze már Moyrával és Essence-el, nem értek a nyomukba. És már csak fél üvegem van belőle... Úgy óvom, mint a szemem fényét :D De ha valaki tud olyan lakkot, ami színesen csillog és mégis fehér, hajlandó leszek neki kürtőskalácsot sütni - és én nagyon utálok kürtőskalácsot sütni.

A fedőlakkra került a nyomdázás a 06-os MoYou Festive különböző mintáival, amik közül csak kettő lett egyforma, mert kilenc különböző kötött pulcsira hajazó minta van rajta :D 

Ezt fixáltam végül egy réteg BTGN-el, erre pedig egy CG fedőlakk réteg került az abszolút gyors száradás érdekében.

Aztán már csak a szívem szakadt meg, hogy le kellett szednem, mert már felkopott a vége, ráadásul néhány helyen meg is viselte a rajtam töltött idő...

Ennyi lettem volna mára, most pedig meséljetek: készítettetek mostanában valami télit, vagy csak én vagyok ennyire bezsongva? :D


A jobb kezem hüvelykjéért meg elnézést, iszonyú mélyen beszakadt, és így is fájdalmak árán óvtam meg a kettészakadástól szegényt. Egyszerűen nem működött az ilyenkor javasolt teafilteres-ragasztós módszer, mindenhová beakadt, még jobban fájt, így ügyeskedve kivágtam a darabot és most várom, hogy nőjön addig, hogy szintbe hozhassam és a többit is hozzá igazítsam.



harminc körmöt nyomdáztam ki - a kisujjam a tanú rá :D


2 megjegyzés: