sminktesztek | catrice ultimate stay lipstick


Hál' istennek én sem maradtam le a teli kétméteres állványról, amihez nekem a Kökiben volt szerencsém, így nyugodtan csemegézhettem az új termékek közül. Ezek mellett jött haza egy szempillaalap - ami a Rossmannban is kapható, csak az én szemem nem bökte ki és poszt is jön majd róla -, két sminkszivacs - amiből egyet Castiel ellopott és nem lelem -, és ez. 

Alapvetően imádom a sötétebb, pirosas rúzsokat, de nagyon kevés van, ami igazán jól áll és képes vagyok is viselni. Ez szerencsére pontosan beleesik a kategóriába, és lelövöm a poént: imádom és egyáltalán nem tartom kizártnak, hogy több árnyalatot beszerezzek a kollekcióból.

Csomagolását tekintve pici és táskabarát, masszív és jóformán törhetetlennek tűnik. A kupakja megfelelően kattan, a márkajelzés a matt alapon van fényessel ráírva, a színkód az alján található, a kupakján pedig egy címke tájékoztat minket minden fontos dologról. Összességében elmondhatom, hogy kívülről leginkább visszafogott és elegáns.


De ami benne van...! Ritkán lelkendezek ennyit egy rúzson, de formuláját tekintve pontosan megegyezik a Check and Tweed kollekció darabjaival, krémes, könnyen kenhető és hidratáló hatású. Evés és nagyon óvatos ivás mellett nagyjából 4-5 óráig maradt fenn rajtam kontúr nélkül, ami kifejezetten barátságos annak fényében, hogy mennyire puha érzés viselni.
A kopását is remeknek tartom, nekem a legtöbb rúzs mindig a szám belső feléről tűnik el, mígnem egy kontúrt kapok, ha nem veszem észre időben, ez pedig csak úgy eltűnik, fokozatosan halványodva.

A 08-as PassionRed fantázianevű darabot birtoklom, ami megegyezik a címke színével. Ezt azért emelem ki, mert míg a képeken az alsó swatch hajaz leginkább rá, a címke pontosan ugyan olyan :D Alapvetően egy sötét pirosat kapunk, amiben van egy pici bogyós beütés is - és én pontosan ettől veszek meg. Ettől lesz olyan őszies/télies számomra, ami hamar kedvenccé tette a tucatnyi egyéb rúzsom közül. A másik hatalmas pozitívum számomra, hogy nem tűnik természetellenesnek tőle az arcom, kicsit egy vörös Hófehérkének érzem magam tőle :D Abszolút merem ajánlani bárkinek.
Finishét tekintve félmatt, amiért külön piros pont jár.

3 gramm terméket kapunk 1590 forintért - szemben a Check and Tweed rúzsaival, ahol 1300 (?) forintért jön haza 1 gramm... rablás, de csudiszép maga a szín -, amit remek ár-érték aránynak tartok. Most pedig jöjjenek a képek, ti pedig meséljetek: van már valamitek a 2 méteres állványokról? Szeretitek? :)







0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése