személyes | elveszett mesék


Rendkívül röstellem magam azért, mert ennyire elhanyagoltam a posztolást és a blogot. Egész köteg posztot terveztem az adventi időszak és karácsony kapcsán, amiből egyet sem valósítottam meg. A fontossági listámon hátracsúszott a sugar plum sweeties, amit nagyon szégyenlek :(

Nem tudom, meséltem-e, de igen húzós vizsgaidőszak áll mögöttem. Az évismétlés helyett dékáni méltányossággal letehettük az épülő tantárgyainknak, aminek köszönhetően összesen 23 tárgyam volt. Ezek közül kettő kivételével mindből beadandót kellett készítenem, vagy vizsgára/zh-ra készülni, ami iszonyúan lefoglalta az energiáimat. Szerencsére már csak hirtelen halálként három maradt hátra január közepére egymás utánra, ezért remélhetőleg sokkal több időm lesz készülni nektek ^^

A képen látható dolgok majdnem mindegyikéről készül majd bejegyzés. Ezek a karácsonyi ajándékaim - nos, majdnem az összes, az anyától kapott pulcsi rajtam van, míg mamám külföldön nyaral, ezért ez még nem érkezett meg :D -, amiket egytől egyig imádok!
Többek között van ott piCture pOlish - Moscow, A-England - Her rose adagio és O.P.I. - Sweet heart; L'Oreal - Julianne's nude rúzs, H&M cukiszájfény, házi készítési fürdőolaj - olyan illata van, hogy legszívesebben megenném! -, Sherlock Holmes-os határidőnapló, cicafüles sapi aranyszemekkel, némi létfontosságú szénhidrát-utánpótlás és kókuszlikőr, egyszóval nem fogunk unatkozni. A lakkokról és kozmetikai cikkekről mindenképp jön teszt, a határidőnaplómmal és a sapkámmal szintén el fogok dicsekedni és hamarosan befut egy MoYou rendelés, ezért újra rendszeres leszek és remélem nem haragszotok nagyon ^^

Meséljetek, hogyan telt a karácsony? :) Mit terveztek majd szilveszterre?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése