köröm●lakk | avon - noir emerald


Egy karácsonykor sokat használt lakk tesztjével jövök most, aminek a fenti képe áldozatul esett a téli szürkeségnek. Cserében kijelenthetem, hogy a körmömön készült képek bár régiek és ezért még picik, de teljességgel színhűek :)

Az Noir Emerald egy számomra példátlan szín, mert mind zöldet, mind kéket nagyon ritkán kenek a körmeimre, ez pedig egy frost finishű nagyon mély zöld teal és kék beütéssel. Szerencsére minden különösebb flanc nélkül fel lehet kenni, két réteg belőle bőven elég, nem hagy csíkokat, bár fedőlakkot azért igényel, mert önmagában az én ízlésemhez képest nem elég fényes.

Tartósnak meglehetősen az, talán öt nap volt, amit egy lusta hetemen kibírt, mielőtt megadtam magam a sorsnak és lemostam, addig a körmöm végei koptak csupán. Ez engem is meglepett, mert azért az Avon nem a minőségi lakkjairól híres, de ezt még én is kifejezetten jó vételnek tartom.

Nektek melyik a kedvenc teal lakkotok? :)

elérhetőség: Avon | mennyiség: 12 ml | ár: 899 Ft





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése