köröm●lakk | a-england - her rose adagio & briarwood


Hadd prezentáljam nektek azt a két lakkot, amitől könnyek szöknek a szemembe: Her rose adagio és Briarwood <3

A Briarwoodot már az októberi Nailland körutam során beszereztem, míg a Her rose adagiora most sikerült csak lecsapnom. Mindkettővel végtelen szerencsém volt, mert utolsó darabok voltak a pultban, mikor már online sem volt elérhető, így gyakorlatilag Gollamként funkcionálva vittem őket a kasszához :D Így jártam a Moscow-val is, de róla majd később, most ezeké az A-England csodáké a főszerep.

A Briarwood első látásra szerelem volt, épp csak nem babusgatom az üveget, jóllehet érzek némi kényszert rá. Őt gond nélkül meg is rendeltem volna, ha pont megfelelő csillagállás lett volna - értsétek: minden van készleten, amit akarok -, de szerencsére sikerült megszereznem. A Her rose adagioval viszont sokáig voltam gondban, mert sok képen majdnem egyforma volt a Moyra nude holójával, maximum annyi különbséget tudtam felfedezni, hogy ott a holografikus játék egybefüggő volt, itt meg szemcsékre bomlott - ez pedig nem akkora különbség számomra, hogy megindokolja a megvételét sokszoros áron.
Szerencsére - és a pénztárcám legnagyobb sajnálatára - a két lakk számomra egyáltalán nem egyforma, erről feltétlen hozok majd egy összehasonlító tesztet, ha hazamegyek és fel tudom kenni a Moyrát is.
 



Mindkét lakk egy rétegben fed - a középső ujjamon látszódó halvány folt a kezemen egyáltalán nem látszik, szerintem sikerült a fényképezőnek kihoznia a legapróbb hibákat is.

Ha valakinek egyenetlenebb a körme, a Her rose adagioból elkelhet a második réteg is - én ezt kiküszöböltem az alaplakk használatával, így egy közepes rétegben több volt, mint tökéletes. A Briarwoodról csak annyit tudok elmondani, hogy nem volt még olyan ember, akinek két réteget kellett volna belőle kennem az ujjára, de az extrém hosszú vagy nagyon barázdás körmök itt is okozhatnak bosszúságot.

A lakkok állaga egyforma, kicsit folyós, amire ha nem vigyázunk, könnyen megszaladhat - ezt láthatjátok a mutatóujjamon. Engem ez nem zavar, én a nagyon sűrű lakkokkal nem tudok mit kezdeni - a mutatóujjamat meg végül letakarítottam, de sajnos nem vettem észre a képek készítése előtt. A tartósságával sincs problémám, négy napig lézengett a mani a körmeimen, mielőtt beáldoztam volna lemosásra, de csak körömvégi kopásról számolhatok be nektek.

Színűket tekintve a Her rose adagio egy mályvás-púderes rózsaszínű nude, míg a Briarwood egy barna alapon rezes-vörösben játszó holocsoda.


Amint látjátok, nyomdázáshoz is megfelelően pigmentáltak, a kérdés csak az, hogy milyen alapszínt választotok alá: annyira nem jók, mint az eredendően nyomdázásra szánt lakkok, de mindkettő szépen látszik mindenféle háttéren. A nyomdalemez egyébként a Born Pretty Store karácsonyija ^^

Végül pedig csináltam egy stamping decalt ugyan azzal a nyomdalemezzel. Hivatalosan is ez lett az egyik kedvenc márkám ^^

Ti szeretitek az A-England körömlakkokat? :)

elérhetőség: Nailland pultok & webshop | mennyiség: 11 ml | ár: 2990 Ft






0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése