köröm●lakk | o.p.i. - sweet heart


Egy karácsonyra kapott ajándékkal szeretném folytatni a tesztek során, ami személyében az első O.P.I. lakkomat köszönthetjük. Minden kitételem az volt, hogy krém finishű világos nude-ot szeretnék, amiből húgom arany kezekkel és némi segítséggel kiválasztotta a Sweet heart-ot.

Ez a lakk egy krém finishű - vagy inkább jelly/víz, mert fedése alig van -, leginkább francia manikűrhöz használható lakk. Ezzel le is lőttem a poénját: sok réteg kell hozzá. Három-négy vastagabb, ha azt akarom, hogy teljes és csíkozódás mentes fedése legyen úgy, hogy a körömvégeim nem sikítoznak felém, hogy nézz ide, itt vagyok! Ennek ellenére ez egy nagyon szép lakk, nagyon jó alapot biztosít a nail artokhoz és önmagában hordva is elegáns darab, amit bárhová fel lehet venni.

Nagyon rég kerestem egy hozzá hasonló nagyon világos nude-ot, ezért nem vagyok annyira csalódott, mert a színe tökéletes, de ennyi pénzért jobb fedést lehetne elvárni egy ilyen lakktól. Tisztában vagyok azzal, hogy a világos lakkoknak több rétegre van szükségük a teljes fedéshez, de... de tényleg muszáj ennyit? Legalább tartós, mert felkenés után négy nappal pattant meg a mutatóujjam sarka, de ez sem nagy vigasz.

Nektek volt már hasonló tapasztalatotok? Melyik a kedvenc világos nude színetek?

elérhetőség: Müller, Douglas | mennyiség: 15 ml | ár: 2990 Ft







0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése