notd | insta körmök #4



Nyakunkon a következő Manikűrvadász-forduló, ezért hoztam néhány Instagramra kitett körmöt, ami majd a tőlem vadászó dolgát könnyíti meg :) 

Az alaplakk minden esetben az Essence ezüst körömerősítője, a matton kívül pedig mindenütt a Rival de Loop Gel Nails fedőlakkot és a China Glaze Fast Foward Top Coat gyorsszárítóját használtam ilyen-olyan kombinációban.


Az elmúlt időkből ő az egyik kedvenc manikűröm, a szülinapomon is ez volt rajtam :) Az egyik kedvenc sorozatom (ssssshh. nem beszélünk a későbbi évadokról.) ihlette, sokkal jobban illene hozzá a tavalyelőtt karácsonyra kapott bögrém, ami hőre változik és rajta van az egész banda, de ez jutott :D 
Azt fontosnak tartom megjegyezni, hogy a Banishing Sigil pirosa tökéletes volt, csak átfutottam rajta körömlakklemosós vattával, mert ugye ki akarja elkergetni az angyalokat? :D Nos, feltéve, ha Castiel, a többiekről sem beszélünk - szóval a Moyra lakk is alkalmas a nyomdázásra, bár nem tudom, feketén mennyire látszódna. 
Az írásmintát pedig a Golden Rose fekete és a Flormar szürke összekeverésével nyertem, ezért lett sötétszürke :)

  • Golden Rose - Matte Black
  • Flormar Beauty Toys - Princess Castle
  • Konad fekete nyomdalakk
  • Moyra Gel Look - Nr 905
  • Moyou - Gothic 01
  • Moyou - Pro Plate 04
  • Lovely mattító fedőlakk


vendégsztárunk: yankee candle kitchen spice

Három hangulatom van az utóbbi időben: SPN féle roadtrip, spooky scary skeleton vagy karácsonyi. Nincs átmenet. Az utóbbinak esett áldozatul ez a manim, aminek a kellékei a mostani borítóképen vannak - tanulás közben a legjobb körmöt festeni, állítom nektek.
A már bemutatott Sweet heart lakkocskát többféle helyzetben próbálom tesztelni, itt két réteg fehér felett láthatjátok - valamivel világosabb, de legalább nem igényel olyan sok pamacsolást.

  • Flormar - Snow White
  • O.P.I. - Sweet heart
  • Moyra Metal - Nr 305
  • MoYou - Festive 06


Ez a mani a hóesés örömére készül - igazán ideje volt már! -, meg amúgy is öröm van és bódottá', vége a vizsgaidőszaknak, ennyi igazán belefért :)


  • Flormar - Snow White
  • Flormar Beauty Toys - Princess Castle
  • Moyra Metal Effect - Nr 304
  • Aden - Nr 189
  • Aden - Nr 98
  • Lovely mattító fedőlakk



Cicmic, amivel a Seashellt dobtam fel. Nyugalom, a kép abszolút színhűtlen, a bemutató posztban olyan lesz, mint önmaga, itt meg olyan, mint akit elkapott egy pocsék vaku :D Teszt hamarosan jön ^^

  • China Glaze - Seashell
  • Golden Rose - Matte black (ez az egyetlen feketém, bocsi)
  • Flormar - Snow White



Ő pedig a büszkeségem: Naillandmanit nyertem vele! Sosem fordult elő még ilyen velem, hébe-hóba beküldözgetem a képeket, de ennek nagyon-nagyon örültem :) Őt láthattátok már a Sweet heart bejegyzésének végén, de most felsorolom, miből készült. A rózsákért meg elnézést kérek, kézzel festettem meg őket nyomdapárnára, mondván majd én csinálok stamping decalt, de aztán rájöttem, hogy a kézügyességem, nos... nos. De legalább hasonlít egy kicsit :D

  • O.P.I. - Sweet heart
  • Manhattan - Quick Dry 12G
  • Moyra - Gel Look Nr 905
  • Avon - Noir Emerald
  • Golden Rose - Matte Black
  • Moyra - Metal Nr 301
  • MoYou - Pro Plate 04



Ő pedig az A-Englandjeim főszerepléséel készült rénszarvasos cukiság ^^

  • A-England - Her Rose Adagio
  • A-England - Briarwood
  • Konad fekete nyomdalakk
  • Born Pretty Store karácsonyi nyomdalemez


Ő pedig az első chevron próbálkozásom, amit a hó tiszteletére fehér-ezüsttel készítettem el :)

  • Flormar - Snow White
  • Moyra Sugar Sand - Angel Dust
  • Moyra Metal - Nr 304
  • MoYou London - Fashionista 05

Ennyi lettem volna mostanra - ti már várjátok az újabb Manikűrvadász fordulót? :)



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése