sminktesztek | catrice made to stay smoothing lip polish - strawberry's secret


Hadd mutassam be nektek a második rúzs-szájfény hibridemet, amit a mostani kiárusításon szereztem be! Az első, a Let's Red Loud! is hasonló körülmények között kerültek hozzám. Alapvetően rúzspárti vagyok, de néha a kísérletező kedvem felülkerekedik rajtam és kisülnek belőle jó dolgok, mint például a Made to Stay Smoothing Lip Polish termékcsalád felfedezése.

Sok helyen olvashattatok már róla, hogy egy ajakfilc tartósságával, szájfény fényével és rúzs színe találkozik egy termékben, ami nagyjából helytálló is. Nem vagyok az ajakfilcek nagy barátja, ezért nem tudom, hogy azok mennyire tartósak, ez biztosan nem éri el a nyolc órát. Ha csak óvatosan iszok és egyáltalán nem eszek, nagyjából két-három óra után elkezd eltűnni a szín. Legyen hála a kitalálóinak, mert nem keretezi körbe a számat vagy kopik foltosan, hanem csak beszívja a szám a terméket.

A viselése sem okoz gondokat, mert ugyan van egy fura illata felkenéskor, ez hamar elillan, utána pedig semmi sem érezhető. Nem tapadós, de nem is folyós szájfény, szerintem ez a pont még a mindenki számára elviselhető kategória - érezni, hogy van ott valami, de nem a zavaró fajtából.

Most pedig térjünk rá a színre: a Strawberry's Secret tényleg egy eperszínű, vidám nyárpiros, amit öröm felkenni és jóformán bárkinek jól áll. Nagyon megszerettem és biztos vagyok benne, hogy a tavaszom egyik legkedvesebb darabja lesz, egyelőre még azért a sötétebb színek felé húzok. Így az akció keretében abszolút indokolt és jó vételnek tartom, de teljes áron nem venném meg, annyira nem ragaszkodom hozzájuk.

Nektek van kedvencetek a termékcsaládból? :)

elérhetőség: Müller, Rossmann | mennyiség: 6 ml | ár: 699 Ft




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése