sminktesztek | catrice ultimate colour lipstick - matt about pink



Remélem még nem unjátok a kiárusításon bezsákmányolt kincseimet, mert én szeretném nektek azelőtt bemutatni őket, mielőtt elfogyna mind, hátha megtetszik nektek valami :)
Ezt a darabot pont egy hete vettem a szegedi Árkádban, amolyan nem-sikerült-a-vizsga-megvigasztalom-magam útként belibbentem a Rossmannba, ahol egy jóformán érintetlen pult figyelt rám, ezért rögtön elkezdtem mazsolázni, aminek ez lett a végeredménye.

Nem ő az első Ultimate Colour rúzsom a márkától, ezért nyugodtan vettem meg a Matt about pinket is. Eléggé sokszínű árnyalat, mert amennyi fény, annyi arca van - nem csak a képeken, hanem viselve is. Egészen a neonos hatásig építhető, de hordható egészen visszafogottan is. Nem egészen matt, de majdnem, egyáltalán nem az a tipikusan fényes Catrice rúzs. Az illata viszont hű a márkához, ugyan az a parfümös rúzsillat, mint a többinél, ami számomra ugyan nem kellemetlen, de lehet, hogy valakinek igen.

A tartóssága még a lélektani határomon belül van, evés és ivás után rá kell pillantani, egyébként 3-4 óráig elvan az ajkakon. Egyelőre nem vettem észre, hogy kontúrszerűen kopna, remélem így is marad :)

Nektek mi a kedvenc rúzsotok a márkától?

elérhetőség: Müller, Rossmann | mennyiség: 3,8 g | ár: 699 Ft





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése