sminktesztek | catrice ultra fine ink eyeliner


Ismét egy kifutó szortimentbeli darabot hoztam el nektek a Catrice készletéből, ami az Ultra Fine Ink Eyeliner - Waterproof névre hallgat.

Nincs túl sok elvárásom egy-egy tus iránt, nézzük is őket:
  • fekete?
  • tartós?
  • szép vonalat lehet vele húzni?
  • javítható?
  • vízálló?
Mindegyik válaszra egy határozott igennel tudok felelni. Eddig megingathatatlan szerelemben voltam az Essence Liquid Ink vízálló szemhéjtusával és a világ minden kincséért sem váltam volna meg tőle, de mivel kifogyóban volt, ő pedig belekerült az akcióba, ezért szemrebbenés nélkül megvettem. Ezt pedig nem bántam meg és csak ajánlani tudom, mert már átsegített két-három vizsgával és hasonló gyötrelmekkel teli napon, ezért maximálisan megbízom benne és nem bánom, hogy megvettem.

Szerencsére a lemosása sem kíván semmilyen speciális eszközt, az arclemosó vagy micellás víz gond nélkül lehozza, bár nem elkenődik, hanem kis darabokban leválik. Mindenképpen jó vételnek tartom tehát, a kérdés csak ennyi, hogy ti is szeretitek, vagy egyedülálló a rajongásom? :)

elérhetőség: Müller, Rossmann | mennyiség: 6 ml | ár: 699 Ft




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése