sminktesztek | essence how to make your face wow


Előrevettem őt a várakozó posztok sorában, hátha még bizonytalanok vagytok vele kapcsolatban, de mégis belefuttok egy-egy utolsó példányba a kifutó termékek között ^^

A How to dobozkák a három méteres állvány újdonságai voltak. Elég hamar bekerült ő a szortimentcserébe, meg kell hagyni... Ez mondjuk nem lep meg, miután közelebbről megnéztem, ugyanis a teljes árat akkor sem adnám ki érte, ha ez lenne az utolsó pirosítós dobozka a földön.

Na, azért ennyire egyáltalán nem vészes a helyzet! A How to make your face wow dobozka csomagolását tekintve a Too Faced és Benefit termékekre hajaz, benne négy kis színt találhatunk. Mindegyikőjük kapott nevet, ez nálam nagyon nagy pozitívum, mert imádom az elnevezett dolgokat! Nem egyszer volt arra példa, hogy csak egy jól sikerült név miatt akartam valamit, de nagyon...

A tetejében egy tükrös kis fiókot találhatunk, ami nálam az első kártyakihúzás után felvált, ezért leszedtem. Két kártyát tettek bele, ami szerint kellene kontúrozni hajszínhez illően. Én itt becsuktam a szemem és félretettem, de elég szomorú, hogy főleg a fiatalabb, sminkkel ismerkedő korosztály számára talán ez lesz a mérvadó, nem az arcuk formája, így csak remélni tudom, hogy az Essence elfelejti ezt a fajta tanácsadást.

Sun Date: nyilván őt szánták kontúrozásra, amire teljességgel alkalmatlan. Egy iszonyúan világos, semleges tónusú barna dugig nem is túl apró csillámokkal. Bronzos, napsütötte hatás elérésére vagy egy finoman lebarnult bőrön highlighterként remek, esetleg a barack pirosítóval keverve hasznos, de az eredeti funkciójának ellátására képtelen ez a termék.

Starlight: egy hideg tónusú, finomra őrölt highlighter, ami szerintem a doboz messze legkiemelkedőbb tagja. Nagyon finom fényt lehet elérni bárhol, egy nagyon jól kihasználható basic darab, ha valaki nem mániákus gyűjtő vagy nincs kedve sokat keresgélni utána.

Think Pink: igazán találó névvel sikerült eltalálni ezt a brutálpink pirosítót, azt meg kell hagyni. Egy rétegben is elég erős fedésű, teljesen matt és meglepően ragaszkodó termék, amivel sajnos ismét azt kell mondanom, hogy mellélőttek az Essence gyártói, mert egy kezdő sminkes lány hamar bohócpofit készít belőle magának, ami akár egy életre elveheti a kedvét a próbálkozástól, mert leszedni vagy tompítani az alapozó megsértése nélkül nagyjából lehetetlen.

Peach Babe: a kedvenc részem a dobozból, ugyanis a fent látható csillámrengeteg eltűnik a fedőréteg után, utána pedig egy igazán szép, építhető pirosítót kapunk. A színe is igazán tetszik, szeretem ezt a fajta barackot, csak azt sajnálom, hogy tényleg kevéssé pigmentált. El kellett volna osztani a Think Pink erejét vele, és úgy mindkettő oké lett volna :D

Összegezve meg kell állapítsam, hogy teljes áron ez a paletta leginkább pénzkidobás, de most, a kiárusítás során akinek egy kicsit is tetszik, megéri megvenni.

Ti már lecsaptatok valamire a kifutó készletből? :)

elérhetőség: Müller | mennyiség: 22 g | ár: 349 Ft




2 megjegyzés:

  1. Hát nem egy lenyűgöző termék szerintem, de akciós áron teljesen jó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? :) Ebben teljesen egyetértünk, ennyi pénzért már-már vétek kihagyni ^^

      Törlés