köröm●lakk | china glaze - seashell


Elérkeztünk egy újabb körömlakkos szerelemhez, ami a Seashell személyében testesült meg: hasonlításképp mellé raktam az örök kedvenc és pótolhatatlan Pink of Me-t, mert első pillantásra - a dobozból kivéve, neonfény alatt - elég hasonlónak tűnnek. Utólag szerencsére kiderül, hogy mégsem: a Seashell határozottan a Summertime Sadness kistestvére a Pink of Me-nek. Mintha ráhúzták volna Lana del Rey dalának a hangulatát a tiszta rózsaszínre, hogy egy kicsit narancsos-barackos, már majdnem nude-ba hajló, de még mindig rózsaszín lakkot kapjunk. Engem leginkább a hervadni készülő virágokra emlékeztet... Ritkán ihlet meg így egy körömlakk, de ez volt róla ez első gondolatom, amit azóta sem tudtam kiverni a fejemből :)

A második gondolatom az volt, hogy ez nekem iszonyúan tetszik és reméltem, hogy a minősége sem ereszkedik a szokásos China Glaze alá. Sajnos kissé kevésbé fed, mint a Pink of Me - azért hasonlítgatom hozzá, mert más krém finishű lakkom nincs a márkától, főleg a texturált-csillámos csodákat szereztem be, de cserébe a kicsikémből a második üveggel fogyasztom, jóllehet eddig ilyenre nem volt példa -, de három közepes-vékony réteg ebből is elég a teljes fedéshez.

Egy kósza csillám sincs benne, teljesen krémes, de én már-már átraknám a jelly kategóriába. Folyós, de könnyen irányítható lakkról beszélünk, amivel nehezebb elérni a teljesen fedő eredményt, cserében önmagában vígan fényesre szárad. A tartósságával sincs különösebb gond, a harmadik nap végén gondoltam egyet és meguntam, de addig is körömvégi kopásokkal kellett csak számolnom. 

Összességében véve határozottan jó vételnek tartom és egy érdemtelenül elhanyagolt lakk, mert elég kevés swatchot vagy tesztet találni róla, de valahogy nem csodálom, hogy már márkán belül elveszik a sok remek termék között :) Egy percig nem bántam meg a megvételét, ha ehhez hasonló színt kerestek, vessetek rá egy pillantást, mert megéri.

Nektek mi a kedvenc China Glaze lakkotok? :)

elérhetőség: Nailland | mennyiség: 14 ml | ár: 1490 Ft







0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése