KÖRÖM●LAKK | MANIKŰRVADÁSZ 15. FORDULÓ


Újra elérkeztünk egy Manikűrvadász fordulóhoz, amiről végre nem maradtam le - nagy segítségemre van ebben egy hasznos Facebook csoport és egy állandóan emlékeztető barátnő, szóval köszönöm, Stoob! ^^

Ezúttal Megaerát kaptam, ami nekem igencsak nagy megtiszteltetés. Régóta követem a blogját [bár hogy a blogger épp nyilvánosan vagy rejtve teszi nem tudom, elég fura velem a kis jószág], nagyon szeretem őt olvasni, Viktorral együtt imádnivaló és példamutató pár, így külön öröm volt végigolvasni a blogját újra, nagyon jókat kacarásztam rajta.

Ahogy Ő is mondta, régen nem festett túl sok körmöt, csak az utóbbi időben kapott rá - ettől független élvezet volt elmenni a végéig -, nekem pedig különösen nehéz dolgom volt vele, mert általában szabad kézzel, sötét színekkel és nagyon hosszú körmökkel dolgozik.
Végül olyan manikűrt választottam, amit egyrészt Megaera is szeretett, másrészt én sem próbáltam még ki, harmadrészt többé-kevésbé minden adott volt hozzá, mert semmiképp sem szerettem volna egy nyomdázással biztonsági játékot játszani, az nem Ő lett volna - bár az tény, hogyha hagyom, hogy a személye inspiráljon, minden bizonnyal vörös-fekete vagy esetleg kék csipkés körmök lettek volna valami hastáncra emlékeztető motívummal :D


Végül az egyik nem olyan régi Mani-acs fordulóra készített galaxiskörmeit választottam ki magamnak, a többi esélyes a reciprocal gradient, az ősz színeiből a barna-drapp és a töklámpás manikűr vagy csontváz manikűr lett volna: az első borzalmasan nézett ki a hozzá képest rövidke körmeimen, egyszerűen valahogy furán eltolva csinálom a színátmenetet mindig, a második túlságosan én volt, a harmadikhoz pedig már egyszerűen tavaszt érzek és érdekes lett volna :D Mindenesetre bőven megéri végigböngészni az általa készített manikűröket, mert nagyon csinosak.

természetes fény, napocska nélkül: a kék Valerian csillámoknak kedvez

szobában, vakuval: előbújtak a kis holo csillámbabák

természetes fény és vaku: így nézne ki napon, ha sütött volna, mikor fényképezek

Ezt sikerült kihoznom magamból, most meglehetősen elégedett vagyok az eredménnyel. Eddig egyszer volt a körmeimen galaxismani és azt sem én készítettem el, ezért az újdonság öröme bőven megvolt :D

Alapnak egy réteg feketére felkentem egy réteg Models Own - Valeriant, amire az O.P.I. - Christmas gone plaid zöldjével, a China Glaze - Pink of Me rózsijával, a Moyra Gel Look kollekció Nr. 905 pirosával nyomkodtam pacákat egy sminkszivacs segítségével. Erre jött egy DIY holo fedőlakk, amiről hozok bejegyzést, amint megjavul a telefonom, végül pedig a Flormar - Snow White fehérjével tettem pöttyöket, amik a csillagok szeretnének lenni.

Fedőlakkot nem használtam rá, pont elég fényesnek találtam önmagában is. A galaxis nekem egy színes, de tompa hely, nem akartam a szokásos csillogást hozni ^^

szegény fehér lemaradt a csoportképről


Ez lettem volna az én manikűröm, remélem Megaerának és nektek is tetszik :) Feltétlen nézzétek meg a többiek munkáit, fogadni mernék arra, hogy gyönyörű manik készülnek majd el!


Ezt pedig muszáj beraknom, lehetetlenül sokat nevettem ezen a bejegyzésén, amit persze az istennek sem találok, de nem olyan rossz ez a zene, ha a megfelelő kezekbe kerül :D



13 megjegyzés:

  1. Hát azt hiszem messze kenterbe vertél engem, ugyanis a te verziód sokkal, de sokkal jobb lett az enyémnél :D Fantasztikus, de tényleg, bárcsak nekem is ilyenre sikerült volna :) És nagyon jól esett olvasni, hogy ennyire szereted a blogomat, örülök, hogy meg tudtunk nevettetni :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyan, én a tiédet is imádtam ^^ De nagyon örülök, hogy tetszik!! Az öröm pedig az enyém, imádom a blogod :3

      Törlés
  2. Nagyon de nagyon jól sikerült manikűr lett! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm ^^ Igen, imádom ezt a lakkot - amennyire ritkán használom, annyira szeretem, mikor felkenem végre :D

    VálaszTörlés