reggeli rutin #2: zenék


Hejhó! Megjöttem a sorozatka második darabjával, amit jóformán a legfontosabbnak ítélek: a zenét. Abszolút az a fajta ember vagyok, amelyik akár visszafordul, kockáztatva ezzel az elkésést, ha észreveszi, hogy nincs nála a fülhallgatója és mindig szól nála valami, ezért kézenfekvő, hogy az ébredésre és készülődésre is megtaláljam azt, amelyik hatásosan felkelt és energiával tölt fel még a morcosabb reggeleken is :D

Nem állítom, hogy mindenki ízlésének megfelel - sőt, biztosan nem -, de nekem ezek szükségesek egy jó napkezdéshez és hátha találtok benne valami nektek is tetszőt, amit eddig nem ismertetek :)




Mindig van egy aktuális szám, amire rá vagyok kattanva és 24/7 hallgatni tudom. Ez most éppen ez, ezért feltétlen itt a helye - erre táncikálok fogmosás közben általában :D


A második rákattanós szám ez itt, ugyanis egyre jobban érzem a tavaszt és a nyarat - akkor jönnek elő ezek a zenék :D Már tavaly is hallgattam, de most lett igazán kedvenc belőle.


Ez a legcukibb videóklipp valaha akárhol, egyszerűen nehezen hiszem el, hogy tényleg megcsinálták :D Az AHS:Alysum óta Adam Levine amúgy is helyet kap a szívem egy csücskében, így pláne itt a helye.


Ha pedig AHS, a Coven egyik kedvenc zenéje lesz - ismertem korábban is, de egy-két éve értékelem csak igazán a klasszikus rockot. Ez a lassabban induló reggelek zenéje, mikor bakancsban és fekete körmökkel megyek elébe a napnak :D


Ha pedig klasszikus rock és sorozatok, akkor nem maradhat ki a Supernatural megint keddjének állandósult ébresztőzenéje. Instant jókedv és világmegváltás garantálva!


Ez pedig egy külön kedvenc - rajongok a feldolgozásokért, és míg az eredeti számot is szeretem, ezért egyenesen megveszek ^^ Szeretem az ilyen szövegű zenéket, vidámmá és motiválttá tesznek, ami különösen hétfő reggelente igazán jól jön :D

Oké, ezen kívül van egy playlistem is, ami állandóan bővül - Ti zenével vagy nélküle keltek reggel? Ha igen, mik a kedvenceitek? :)

2 megjegyzés:

  1. I just want to say thank you for sharing this post, because it's really amazing!
    And I already can't wait for the new one!

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thanks, darling :) I hope you like the new ones
      xx

      Törlés