sminktesztek | catrice ultimate stay lipstick - nudetrition

kitámasztottam hajtűvel - állandóan elgurult :D
Én is behódoltam a Kylie Jenner által igazán divatba hozott nude ajkaknak. Nekem már ez is a komfortzónám szélén táncol, pláne ha párosítom az Essence - In the nude ajakceruzával, mert mindig is a halvány rózsaszínek és korallok felé húztam, ez az első olyan nude rúzsom, amit tényleg használok is, nem csak bevágok a fiókba és néha megnézegetem.

Az előző US rúzsomnál állítottakat tartom, bár kontúrral együtt a 6 órát is kibírja. Ugyanolyan majdnem matt, mint a PassionRed, formulára és illatra is megegyezik, alig várom, hogy még többet beszerezzek a kollekcióból. Mauve your lips, Looks like coral, várjatok meg!

Nektek már van US rúzsotok? Mi a véleményetek róla? :)

elérhetőség: Müller | mennyiség: 3 g | ár: 1590 Ft








0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése