A tavasz színei | türkiz

Annak örömére, hogy visszanyertem a telefonom bele is vágtam egy kihívásba, ami tele van igazi vidám, tavasz színnel. Thimmyke hirdette meg, amiért csak hálás tudok lenni. ^^

Az utóbbi időben nagyon leragadtam a festetlen vagy egyszínű körmöknél, ideje már egy kis kreativitást csempészni a napjaimba, szóval készítettem egy vidám, igazán tavaszias manikűrt a mai színnel :)

Alapvetően nem túl bonyolult ez sem: három körmömre felvittem a Golden Rose Matte 31-es színt, a középső ujjam a Flormar Holographic Silvert kapta - csoda ez a lakk, én mondom -, a gyűrűsre pedig először a Lovely mostani kiadású fehér matt lakkját, arra pedig Konad feketével és a Moyou Fashionista 05-ös lemezzel nyomdáztam. A mutatóujjam kapott mindkét kezemen bónusz szívecskét is, amit egyszerűen pontozóval alkottam meg. Látszik is, de én ilyen kajlán is szerettem :D

Valami baj volt a fedőlakkommal, mert elkente a nyomdamintát - soha nem szokta egyébként, a China Glaze Fast Foward Top Coatról elmondható, hogy most először hagyott cserben, pedig már a negyedik üvegem derekán járok :D Remélhetőleg egyszeri kilengés volt,  nem tartós állapotromlás...

Nézzétek meg a többiek munkáit is, nagyon kis vidámak és aranyosak lettek!










10 megjegyzés:

  1. Óó, nekem nagyon tetszik! Olyan jók ezek a színek együtt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ^^ Olyan igazi vidám, imádtam :D

      Törlés
  2. Nagyon klassz lett, tök jó mozgalmas színek együtt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki, hogy tetszik, imádtam viselni ^^

      Törlés
  3. Nagyon vidám lett :) tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. Én is hasonlóban gondolkoztam. :)

    VálaszTörlés
  5. Klassz lett. :) nagyon szeretem ezt a flormar lakkot. :)

    VálaszTörlés
  6. Frappáns megoldás, divatos, lendületes manikűr!

    VálaszTörlés