bőrápolás | tavaszkedvenc testpermetek

Személy szerint hatalmas rajongója vagyok a testpermeteknek, egész tisztességes készletet fel is halmoztam belőlük az évek során, amik sajnos lassan, de biztosan fogynak is el. 

Mára kiválogattam az öt kedvencemet, amit az első meleg napoktól kezdve használok az utolsókig - én abszolút a nyárutáló emberek közé tartozom, akik nem bírják sem a kánikulát, sem a tűző napot, így parfümöt is mindig csak az esti alkalmakra szoktam ilyenkor feltenni. Állítom, hogy megmentette a hozzám hasonlókat - velem együtt - az az ember, aki kitalálta ezeket :D

Az illatok tartósságáról viszont nem tudok nyilatkozni - nagyjából fél óráig bírom fújkálás nélkül, utána meghalok a melegtől ^^'


1. Treacle Moon - One ginger morning testpermet

Amikor megláttam, hogy a termékcsalád ezzel az új taggal bővült, elmorzsoltam egy egész örömkönnycseppet. Imádom a Treacle Moon gyömbéres családját, a testradírja a legjobb, amit valaha használtam; a tusfürdője az álmos reggelek frissítő megmentője, a testápolót pedig csak öröm használni.

Egy percig nem volt kétséges, hogy őt is megveszem magamnak. Az illata egyesek szerint rovarirtó szerű, szerintem gyömbérteához hasonló friss, kicsit talán citrusos illat is. És a kupakja sem esik le a táskában :)

elérhető: Müller | mennyiség: 200 ml | ár: 990 Ft


2. Body & Soul Wellness - Golgotavirág & marulaolaj testpermet

Beletettem a listába, mert úgy rémlik, mintha láttam volna még a Müller polcain ezt az illatot - de ha tévednék is érdemes rápillantani a Body & Soul többi testpermetére, mert vannak olyanok illatok, amikkel még bőven kacérkodom.

Fogalmam sincs, milyen illatúnak kellene lennie a golgotavirágnak, pláne nem a marulaolajnak, de egy kellemes, összeragad-a-szádban-édes, virágos illat, de sajnos a táskával nem kompatibilis, mert lejár a kupakja :(

elérhető: Müller | mennyiség: 200 ml | ár: kb 749-990 Ft



3. Balea Golden Shine testpermet

Egy percig sem volt kétséges ennek a testpermetnek a beszerzése. A testápolóját már tavaly beszereztem és azóta is imádom, bár idén sajnos még nem láttam a polcokon :/ 

Barackillatú, aranyszínű csillámporral teletömött csoda ez. Az aranyszínű csillámport pedig ne egy-két szemben képzeljétek el, hanem még nem diszkógömb, de azért már kellemes hatásban. Persze ezek a ruhában is megtapadnak, de mosással pikk-pakk kijön. A kupakja pedig biztosan zár, nyugodtan be lehet vágni a táskába.

elérhető: DM | mennyiség: 200 ml | ár: 990 Ft



4 & 5 Avon Naturals Orchidea & Áfonya - Almavirág testpermet

Az avonos testpermetek voltak az elsők, amiket kipróbáltam és még mindig tudnak olyan illatokat létrehozni, amiket nagyon nagyon szeretek. Ez a mai kettő is ilyen :)
Az áfonyás egy nagyon édes illat, ami az igazi kánikulára már sok, de ebben a meleg időben már pont jó, igazi nyárhangulatot csinál :D
Az almás már egy szelídebb, a zöldalma illatánál édesebb, de frissítő, kicsit savanykás illatú permet.

A kialakításuk és ezáltal a kupakjuk is egyforma. Elég biztosan zár, bár volt már arra példa, hogy leesett a táskámban, de azt tekintve, hogy nem áztatta el a cuccaim, nem tartom tragédiának :)

elérhető: Avon | mennyiség: 100 ml | ár: 990 Ft 


Ti használtok testpermeteket? Szeretitek őket? :)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése