Manikűrvadász 16. forduló


Kicsit el vagyok csúszva a mai bejegyzéssel, tegnap történt ugyanis némi fiaskó a laptopkábellel - reggel elrágta Castiel, nem voltam maradéktalanul elragadtatva tőle -, ma pedig későn értem haza a bioetika vizsgám után, de szerencsére mire ideértem, Mama beszerzett nekem egy új töltőt, szóval késve bár, de törve nem érkeztem meg ide :D

Ebben a fordulóban IsaBella szervezte a játékot, ezer hála neki, nekem pedig Hédi, a Lust for Luster írója jutott. Eddig nem ismertem a blogját, de nagyon örülök, hogy sikerült őt megkapnom, mert nagyon tetszenek a munkái :)

Eredetileg ezt a manikűrt szemeltem ki magamnak, de amikor tegnap nekiálltam a megvalósításnak és fellógtam ellenőrizni, hogy mindent jól készítettem-e elő, észrevettem ezt a turbórágótetkó-manit, amibe egyszerűen beleszerettem ^^

Oké-oké, tudom, hogy ez nem turbórágótetkó, de nekem az összes ilyen az. Személy szerint az enyémek az eBay csodálatos útvesztőiből származnak, nem a Geminitől, viszont mindenféle mintákat lehet találni baromi olcsón, szóval imádom őket és már várom az utánpótlást.

Kattints a képre a teljes mérethez!

Soha az életben nem gondoltam volna arra, hogy lemosható tetoválásokat ragasztgassak a körmeimre, így külön lenyűgözött, mikor sikerrel jártam :D

Én ennél sokkal neonosabb, élénkebb színösszeállítást választottam, mert már erősen érzem a nyarat. Valaki ellopta a tavaszt, amit én ugyan kifejezetten bánok, de amíg az ősz és a tél megmarad nekem, rendben vagyok a helyzettel - az egyik új, kedvenc China Glaze-em lett a főszereplő, a Flip Flop Fantasy. Ezt egészítettem ki a Lovely fehér matt lakkjával (amit aztán lekentem fedővel, de ez az aktuális kedvenc fehérem jelenleg) illetve a Claire's Neon Fluorescent családjának zöldjével.

Magával a tetoválásnak a felhelyezésével nem vagyok ugyan maradéktalanul elégedett, de elsőre próbálkoztam hasonlóval, így elnézem magamnak ezt a fiaskót, pláne, hogy sok dicséretet bezsebeltem érte.

Nézzétek meg a többiek munkát is, szokás szerint csodálatos manik készültek!






12 megjegyzés:

  1. nagyon ötletes manikűrt készítettél, ezt a nyár folyamán én is ki kell próbáljam!! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem rólam sem lehet majd levakarni, csak győzzem turbórágótetkóval :D

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Köszönöm :) Sajnos még nem olyan precíz, mint a tiéd, nade ami késik... :D

      Törlés
  3. Eszméletlen jó lett. Nagyon tetszik ez a kicsit tribalos vonal :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon innovatív! Nekem magamon nem jönne be, de máson szívesen megcsodálom őket. :))

    VálaszTörlés