esőesték | abc tag



Ezt a tag-et először Lakkomlakkom Edinánál, aztán most, mikor Lollynál láttam, megérett bennem a szándék, hogy kitöltsem én is :) Lássuk hát:

A - Aliexpress

Amennyi ideig nem mertem innen rendelni, annyira rákaptam az utóbbi időben - valóságos paradicsom, állítom nektek :D

B - Blogger

Azt hiszem, ezzel egyáltalán nem okoztam meglepetést senkinek...

C - Coospace

Na, csak kiütközik, hogy egyetemre járok :D Muszáj feljárni, itt tartjuk a kapcsolatot az előadóinkkal.

D - Dunaharaszti orvosi rendelők

Alapvetően nem szegedi vagyok, hanem Harasztiról származom, ott van háziorvosom és minden egyéb orvosom is, de mivel a rendelési időt nem tartom fontosnak megjegyezni, ezért muszáj minden alkalommal lecsekkolnom, mikor mennék :D

E - eBay

Azt hiszem, ehhez nem nagyon kell magyarázatot fűznöm...

F - Facebook

...ahogy ehhez sem nagyon.

G - Gyakori kérdések

Oké, bukkannak elő a guilty pleasure-ök :D Amikor leülök enni, tuti, hogy a családi kapcsolatok között vadászok érdekes sztorikra. Technikailag Mónika show és társai, csak írásban.

H - Hogyvolt

Imádom itt olvasni a sorozatösszefoglalókat, minden egyes alkalommal iszonyúan nevetek rajtuk. Könnyen up to date tudok maradni olyanokkal is, amik kifejezetten nem érdekelnek annyira, hogy megnézzem, de amúgy valahogy mindig beszédtéma lesz - mint a Való Világ volt anno, esküszöm megéri azokat a bejegyzéseket visszaolvasni :D

I - Időkép

Sosem tudom eldönteni, milyen idő van, hiába lépek ki az erkélyre - mindig hűvösebb van itt, mint az utcán.

J - Oké, j betűs oldalam nincs :D

K - Kalóriabázis

Az utóbbi időben több, mint 20 kilótól megszabadultam, ez pedig segít lecsekkolni, mi éri meg és mi nem éri meg a kalóriabevitelt.

L - Lakkomlakkom

Ehhez sem kell túl sok magyarázatot fűznöm - annál inkább a tucatnyi lakkhoz, amit a hatására vettem meg. Főleg a felmenők előtt. Nem az én hibám, hogy annyi mindent veszek :D

M - MSN weather

Nem is én lennék, ha megbíznék egy időjárás jelentőben - de ez meglepően pontos.


O - Orvosruha

Na, látszik az, hogy egyetemre járok :D Mondjuk innen épp nem vettem semmit, mert nem tetszettek a köpenyek.

P - Pinterest

Tegye fel a kezét az, aki meglepődött...

R - Rainymood

Van jobb dolog az eső hangjánál? Mert szerintem nincs. Harminc fokban pláne áldás, legalább egy kicsit elhiszem, hogy nincs olyan meleg.

S - the sugar plum sweeties

Nnna :D

U - UPS

Állandóan csekkolom a csomagjaim, mikor jönnek.

T - Tumblr

Esküszöm, hogy a meglepetések embere vagyok ma :D

V - Vaníliamámor - Bee creative with IsaBella

Mániákusan csekkolom a Manikűrvadászt, nehogy lemaradjak róla.

W - Bloody Romantic nyelvtanulás kisokos

Gyanítom, hogy a www. kezdés miatt kapta meg a w-betűt. Igazán hasznos, főleg nekem, hiszen az angol csak a harmadik nyelvem, ezért minden lehetőséget megragadok a tanulásra :)

Y - YouTube

Mielőtt ráleltem volna a Spotify-ra, ez volt a mindenem.

Z - Lacquerized

Valószínű a benne levő z-betű miatt dobta ezt ki elsőre - itt ellenőrzöm a lakkok finisheit, ha nem vagyok biztos magamban.


Ez lett volna az én tag-em, most pedig rajtatok a sor: töltsétek ki vagy csak meséljetek, miket szoktatok a leggyakrabban csekkolni? :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése