lakkteszt | rival de loop - lucky charm



Ahogy támad fel a hűvösebb idő - áldassék meg érte minden, mert nem bírtam már a meleget -, úgy csúszok át szépen az őszi-kuckós hangulatba és vágyom egyre jobban a teltebb színekre. Ez még nem az igazi őszi színeim egyike, cserébe viszont gyönyörű!

A Lucky charm a második lakkom a Rival de Looptól, viszont az első krémfinisű. Legnagyobb meglepetésemre egy rétegben gond nélkül fedett és nyomdázásra is alkalmas világos felületeken - a sötéten nem próbáltam még, na de ami késik...! Akkor majd updatelem a posztot -, ráadásul kifejezetten fényesre és gyorsan is szárad. Amint a képen is láthatjátok tőlem képest meglehetően színhűre sikerültek, kicsit piszkosabb, mályvás, sötét rózsaszín, ami szerintem a legtöbb bőrtípushoz jól passzol, legalábbis bármelyik barátnőm ujjára kentem fel, lenyűgözően nézett ki

Engem rendkívül emlékeztet a China Glaze - Fifth avenue lakkra, bevallottan annak a dupejának találtam őt - nem használom ezt a színt annyit, hogy megérjen nekem egy China Glaze árat, még ha nem is egetverő, ha egyszer harmadannyiért meg is kaphatom.

A tartósságáról viszont sajnos nyilatkozni nem tudok, mert a legtöbb manikűröm 2-3 napnál többet nem él, de addig is hibátlan volt. Azt hiszem, érdemes lenne szétnéznem még ezen az RdL állványon... :)

elérhetőség: Rossmann | mennyiség: 9ml | ár: 449 Ft






6 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lakk! Ilyenkor bánom, hogy nálunk nincs RdL a Rossmannban :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is imádom :) Őszintén nem értem, milyen logika alapján osztották el az RdL pultokat, ugyanis szerintem szinte mindenütt lenne igény az olcsóbb, de kategóriájában jó termékekre :/

      Törlés
  2. Nagyon tetszik.Csodás színe van,és jól is áll neked!

    VálaszTörlés
  3. Csodaszép színe van! Kár,hogy a mi rossmannunkban nincs RdL állvány :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reméljük hamarosan több Rossmannban is lesz pult, mert igény tuti lenne rá... Nálunk is csak egyben van, és megyeszékhely vagyunk :/

      Törlés