arcápolás | l'oreal skin perfection szérum


Egyszer anyagi romlásba fognak dönteni a barátnőim, az is biztos :D Gabus javaslatára vettem meg a L'Oreal Skin Perfection szérumot, a Skin Perfection család első darabját a blogon. Ne féljetek, jön az összes többi, mert mindet megvettem az arctisztító tejen kívül, de azzal a formulával képtelen vagyok megbarátkozni :D

Csomagolását tekintve az egész család fényes, fémes rózsaszín-fehér külsőt kapott, ami kifejezetten egyedi és szerintem kiemeli őket a drogériás termékek piacáról. A dobozát persze a fényképezés előtt kidobtam már, de nem veszítetek vele túl sokat - ugyan ilyen rózsaszín volt termékleírással, összetevőkkel, várható eredményekkel együtt.
A kiszerelése praktikus, ez a nyomós megoldás nekem a legszimpatikusabb mind közül. Könnyű adagolni, sosem szalad meg, ráadásul nem is ad ki egyszerre túl sok terméket, így egyszerű kontrollálni az arcra kerülő mennyiséget. Gazdaságos, ugyanis hónapokkal ezelőtt vettem (biztosan használtam egész nyáron, valamikor a tavasz derekán vásárolhattam), a reggeli rutinom sarkalatos pontja és még csak egy hüvelykujjnyi hiányzik belőle.

A termék maga egy enyhén rózsaszínesen irizáló sűrű, gél állagú szérum. A rózsaszín irizálás létjogosultságát nem értem ugyan, de jól néz ki, na :D Az illata pedig kellemes, gyengéd, kicsit tisztaság-tavasz kombináció, igazán kedvelem, de hamar elillan.

Lágyan siklik a bőrön, emiatt eloszlatni sem nehéz - szerencsére nem nehezíti el az arcbőröm, nagyon könnyed érzés viselni, aztán már fel sem tűnik, hogy ilyet is kentem fel, pikk-pakk beissza az arcbőröm. Hagy maga után egy selymes érzést, amire önmagában - vagy a Maybelline Baby skin primerrel, mert komplexusaim vannak - sminkelni remek, mert kiváló alapot biztosít az alapozónak/púdernek, de alapvetően egészséges bőrfényű marad utána az arc.

Mivel régóta használom, így a hosszú távú hatásairól is be tudok számolni: az arcbőrömnek csak a hormonális ciklusom kiugró változásai okoznak rossz napokat - tudjátok, menstruáció előtt, meg a ciklus közepén, csak hogy örüljek -, de egyébként soha ilyen szép ezelőtt nem volt még. Az orromon mindig is kráternyi mélységű pórusok voltak - ezek nem tűntek el, de jelentősen csökkent a méretük, az alapozó/korrektor nagyon ritkán ül már bele. A bőröm tapintata sokkal selymesebb, puhább lett, valahogy az összképe is egységesebb. Sokkal hamarabb ugrok le a kisboltba így smink nélkül, mint előtte.

Persze hozzá kell tennem, hogy a mostani hatást nem egyedül érte el, hanem karöltve az arckrém-szemkörnyékápoló-micellás víz-arctisztító víz kombinációval, de mielőtt elkezdtem beszerezni a család többi tagját is volt változás, pláne a sminkem minőségében. Sokkal kevésbé volt maszkszerű a hatás, bármelyik alapozómmal használtam - pedig annak előtte sem volt az, de így tényleg egy második bőrként funkcionáltak -, a pórusaim is kisebbek lettek, csak nem ennyire, mint most. Önmagában is megéri a befektetést, ez a kedvenc darabom az egész családból :)

Ti használtok Skin Perfection termékeket?

elérhetőség: drogériák, nagyáruházak | mennyiség: 30 ml | ár: ~3000 ft




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése