hajápolás | növesztő pakolás


Nem tudom, ismeritek-e azt az érzést, mikor rendszeresen vágatjátok, ápoljátok a hajatokat, de csak nem akar nőni. Ha nem, osszátok meg velem a titkaitokat, ha igen, itt a segítség, ami nekem a lapockáig érő hajamból hátközépig érőt varázsolt néhány hónap alatt :) Sajnos képekkel nem tudom alátámasztani, ugyanis szkeptikus voltam és nem csináltam előtte a hosszáról képet :/

Szerencsére semmi nehezen beszerezhetőt nem igényel a projekt. Én Szegeden a Centrum Áruház mögötti bioboltban vettem minden hozzávalót - ami egyszerre kicsit megterhelte a pénztárcám, de azóta csak a jojobaolajat kellett pótolnom, ami sikerrel lemaradt a képről -, az üveget pedig egy régi, alaposan kimosott alapozós üveg szolgáltatta. A recept forrását sajnos már nem találom, egy Youtube videón ígért a lány 5 centis növekedést egy éjszaka alatt - ez nekem nem jött be, de nem is vártam tőle.

Az elkészítése rendkívül egyszerű, egyszerűen összekevertem minden hozzávalót (a kókuszolajat persze melegítsétek meg előtte egy kicsit, hogy folyékony legyen és könnyű legyen elkeverni a többi olajjal), aztán használatra kész is. A jojobaolajat azért tettem zárójelbe, mert nélküle is ugyan olyan hatásosnak bizonyult a pakolás, de az eredeti recept írja, a fahéjolaj pedig serkenti a keringést a fejbőrben, de óvatosan kell vele bánni, nehogy túl sok legyen és égési sérüléseket okozzon - képes rá, pláne, ha lefedjük a vele kezelt felületet, de ez a hígítás nélküli, frissfóliába tekert alkalmazására vonatkozik, amiről nem egyszer olvastam, mint cellulit elleni csodaszer...

Én úgy szoktam használni, hogy felkenem a pakolást, belemasszírozom a hajtöveimbe, törölközőbe tekerem, teszek-veszek és néhány óra múlva megmosom a hajam, de bátran lehet benne aludni, ha egy reggeli hajmosás belefér az időbe.

Hozzávalók:
  • 2 egység ricinusolaj
  • 2 egység kókuszolaj
  • 1 egység szőlőmagolaj
  • 1 egység avokádóolaj
  • 1 egység édesmandula olaj
  • (1 egység jojobaolaj)
  • (néhány csepp fahéjolaj)

Ti használtok valamilyen házi kencét a hajatokra? :)









0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése