lakkteszt | china glaze - happy campers


A Happy Campers mini készlet egy hat lakkból álló család, ami az idei őszi The Great Outdoors kiadáson belül jelent meg. Őszintén szólva nem voltam lenyűgözve az első képek alapján tőle - a karácsonyra várható Cheers! sem hozott még lázba, szerintem ezek azok a darabok, amiket nézek-nézek, aztán egyszer csak beszerzek. Pontosan ugyan így jártam a 2013-as Happy Holiglaze kiadással is :D A China Glaze az egyik legkedvesebb márkám és ragaszkodom hozzá, így minden kollekciójának adni fogok egy esélyt, amiben találok nekem készült lakkokat.

Ebben a pici szettben a Wood you wanna?, Sleeping under the Stars, My lodge or yours?, Change your altitude, Free bear hugs és Cabin fever nevű lakkok kaptak helyet, a lehető legváltozatosabb finisekkel. A formulájukról viszont kijelenthető, hogy egy-másfél rétegesek, világos alapon nyomdázni remek (jön hamarosan egy gigászi nyomdalakk teszt, ott láthatjátok fekete és fehér alapon is őket), nagyon-nagyon hamar száradnak, nem igényelnek különlegesebb terelgetést, de ha esetleg elszabadulnak, könnyen javíthatóak.

Ti megvettétek a kollekció valamelyik darabját? :)

elérhetőség: NailLand | kiszerelés: 6x3,6 ml | ár: 3 690 Ft


Wood You Wanna?

Ez a lakk egy taupe-barna árnyalatban játszó fémes shimmer piros és ezüst tónusokkal. Életemben még csak hasonlót sem láttam sehol :D Önmagamon nagyon idegen árnyalat, ritkán hordok barnát, akkor sem a hidegeket részesítem előnyben, hanem inkább a vöröses-pirosas fajtákat, de ez meglepően tetszett. Ráadásul egy réteges is, viszont fedőlakk kell rá, mert furán félmattra szárad meg.

elérhetőség: NailLand | kiszerelés: 14 ml | ár: 1 490 Ft






Sleeping under the Stars

Elvileg ez egy éjkék magenta-pink mikrocsillámokkal. Ebből én csak az éjkék krém finist látom - és emiatt rajongok érte! Borzasztóan utálom a mikrocsillámos lakkokat és ettől is tartottam, de a pinkes játék csak és kizárólag az üvegben látszik. Lehet, hogy erős napsütésben látszana, de abból épp hiány van :/
Azt pedig nem is említettem, hogy csak egy réteges a kicsike, yay :)

elérhetőség: NailLand | kiszerelés: 14 ml | ár: 1 490 Ft




awkward köröm & magenta csillámlás


My Lodge or Yours?

Krém finisű, piszkos mályvás-rózsaszínes, nekem abszolút nude-kategóriás lakk. Nem hivalkodó, nem akar magának figyelmet, abszolút egy komfort lakk még nekem is, pedig nem szeretem ezeket az árnyalatokat. De annyira jól működik a sálakkal és pulcsikkal, hogy nagyon :D Nem egyedülálló vagy formai újítás ez a szín, de én úgy... szeretem. Ráadásképp egy (és fél, ha ügyetlenül lakkozok) réteges, ami egy ilyen világos színtől nagyon szép teljesítmény. A színt viszont csak a készleten belül, önmagában nem találtam a NailLand kínálatában :/






Change Your Altitude

Ez a lakk egy meleg szürke, halvány rózsaszín tónusokkal, ami pont olyan, mint a My Lodge or Yours? - abszolút sál és pulcsikompatibilis komfortlakk, egyszerűen imádnivaló. Nagyon simulékony árnyalat, nem harsog ki belőle a szürke, napfényben jóformán rózsaszínes nudenak tűnik, ami ahhoz képest, hogy ez csak egy egyszerű krémlakk, nagyon szimpatikus. Másfél réteges ez is :)

elérhetőség: NailLand | kiszerelés: 14 ml | ár: 1 490 Ft






Free Bear Hugs

A Free Bear Hugs messze a kedvenc lakkom a kollekcióból, nekem egyszerűen nem tudnak eleget készíteni a majdnem-fekete-de-mégsem árnyalatokból. Itt egy sötét alvadtvér színű lakkal van dolgunk, krém (bár már inkább lassan jelly) finissel, barnás tónusokkal és két réteges fedéssel.
Azt viszont el kell mondjam róla, hogy a Claire's - Red Gel lakkja három rétegben pont ugyan olyan színű, mint ez kettőben - azt mondjuk nem sokszor van türelmem felkenni háromszor, ez pedig kettőben eléri ugyan azt, gyorsabban szárad és hát... csak China Glaze, nekem ez így megindokolja :D Meg amúgy is milyen halál cuki neve van?! #sorrynotsorry

elérhetőség: NailLand | kiszerelés: 14 ml | ár: 1 490 Ft







Cabin Fever

A Cabin Fever egy multikróm lakk valahogy a barnás-pinkes tónusok között. Fel lehet fedezni benne aranyat, rózsaszínt, pinket, rezet és barnát, de még olajos zöldet is. Kiskoromban gyakran gyűjtöttem mindenféle bogarakat tálcára, hogy nézegessem (és később visszaengedjem) őket, az egyik páncéljára emlékeztet leginkább :D Kicsit hasonló a Models Own - Pinky Brown és ILNP - Glory színvilágára, de világosabb mindkettőnél. A fedését tekintve itt azért elkél a kettő, egyben is szép már, de kettőben lesz igazán egyenletes.

elérhetőség: NailLand | kiszerelés: 14 ml | ár: 1 490 Ft






0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése