lakkteszt | picture polish - moscow


Hadd hozzak nektek egy tesztet egy tavalyi kollaborációs árnyalatról, mielőtt teljesen elhasználom az én kicsikémet. 

A hozzám kerülésének története kalandos az átlagoshoz képest - amint megláttam, elkezdtem vágyakozni utána, de sosem volt készleten. Aztán egy barátnőmmel találkoztam a WestEndben, de mivel notórius késő, a Nailland pultjánál ütöttem el az időt - ahol ott pislogott rám egyetlen üveg belőle. Viszont nem tetszett. Nagyon-nagyon nem, túl lila volt, túl színes, semmi holo, egy csalódás volt.

Aztán befutott a barátnőm és rám szólt, hogy vegyem már meg :D Milyen jól tette!

Persze itthon sokáig nem mertem felkenni, de mikor mégis rászántam magam - csak az első PP lakkom -, épp nem estem le a székről. A száraz adatokat tekintve két rétegben fed, világos alapon remek nyomda, hamar szárad, fedőlakk kell rá és három napot kibír minden extrém takarítással együtt - annál tovább azért egy körmöt sem hagyok fenn, mert elunom őket.

Most pedig hadd jöjjön a színe, jézusom, a színe! A PP hivatalos leírása szerint egy mély bordó, bijou holo finissel és glitterek nélkül. Nagyjából egyet kell értsek, felkenve az alap egy bogyószín, ami a bazsarózsa bíbora és a bor vöröse közt ingadozik némi arany játékkal. Az üvegben látható színkavalkád nem érvényesül a körmökön napfényben vagy árnyékban, csak erős mesterséges fény alatt, de ezt nem is bánom, mert épp ez riasztott el tőle első körben. Itt-ott megcsillan ugyan a benne lévő rengeteg színes pehely, de még a bőven belefér kategóriában szerencsére :)

A holohatás viszont gyönyörű! Árnyékban csak kis ezüst pelyhecskéknek tűnnek, de amint nap vagy gyengébb fény éri, sziporkázik. Egyszerűen egy mese :) Abszolút ajánlom a megvételét mind színre, mind finisre. Ráadásul a  poszt írásának pillanatában van is készleten.

Ti szeretitek a bijou holo finisű PP lakkokat? :)

elérhetőség: Nailland | mennyiség: 11 ml | ár: 3690 ft





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése