sminkteszt | the balm - mary lou manizer



...avagy a The Luminizer, dicső nevén hanyatlásom első lépése a highlighterek irányába. Gyűjtögettem őelőtte a különlegesebb darabokat, de egyszer nem használtam őket - viszont tudtam, hogy feltétlen szüksége van a gyűjtőszenvedélyemnek rá, ezért meg kellett vennem. Azóta nincs visszaút és nincs smink sem highlighter nélkül. :D

Nem volt még a the Balm márkától ezelőtt semmim, kizárólag a hype-ot ismertem körülötte, legfőképp a Manizer családjuk miatt, de amíg nem vettem meg a Mary Lout, nem értettem, miért. Ha bronzeres lány lennék, a Betty Lou is nálam lenne már, elhihetitek :D De a rózsaszínes Cindy Lou is nálam lenne, ha nem lenne untig elég pirosítóm vagy rózsaszínes fényű highlighterem.


Kijelenthetem, hogy nagyon kevés elég belőle az életteli ragyogáshoz - bőven elég épp beleérinteni az ecsetet és utána leütögetni -, viszont építhető. Pont ezért bátran állítom, hogy gazdaságos, ugyanis napi rendszerességgel használom hónapok óta - ráadásul másodkézből vettem, így előttem is használták már-, de alig valami hiányzik belőle. Nem egy olcsó darab, de ha azt nézem, hogy még hosszú évekig társam lesz, nem tűnik kidobott pénznek :)

Ha a színét nézem, igazán univerzális és kihasználható, mert bár egyértelműen arany, felkenve sokkal inkább egészséges fényt kölcsönöz, semmint szemkiverő arany hatást. Ha egyetlen highlighterem lehetne, fájó szívvel ugyan, de biztosan ő lenne a befutó.

Nektek van the Balm terméketek otthon? Szeretitek őket? :)

elérhetőség: iParfüméria, Pink Panda | mennyiség: 8,5 g | ár: 5090-6190 ft







0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése