sminkteszt | catrice ultimate stay lipstick - wood you love me?


Bemutatom az egyiket abból a kevés sminktermékből, amiket a Glamour-napokon vadásztam magamnak. Nem tervezett vétel volt, de nem is impulzusvásárlás: egy nude Rimmel rúzst szerettem volna, de az összes olyan semmilyen volt rajtam, így szétnéztem más állványokon is - instant szerelem volt.

Ő a negyedik Ultimate Stay rúzsom, a csomagolásról-kiszerelésről-formuláról még mindig ugyan az a véleményem, mint eddig. Imádom őket, tavasszal biztosan meg fogom venni a Floral Coralt, de most még érik egy sötétebb bogyós-lilás árnyalatnak a megvásárlása is azért :)

Az árnyalata az, ami különlegessé teszi: nude, enyhe barnás-rózsaszínes árnyalattal. Rajtam természetes és imádni való, de a barnás tónus miatt biztos, hogy nem fog osztatlan sikert aratni.

Ti kedvelitek a sötétebb nude rúzsokat? :)

elérhetőség: Müller, Rossmann, Auchan | mennyiség: 3 g | ár: 1690 Ft




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése