sminkteszt | essence sheer & shine lipstick - i feel pretty


Az új Essence szortiment végül engem is utolért, de sajnos élőben közel sem nyűgözött le annyira semmi, mint a képeken. Ezt a rúzst viszont ott hagytam figyelmen kívül és élőben akadt meg rajta a szemem, így azért csak elhoztam magammal :D

Az új Sheer & Shine kollekció csomagolása könnyű, de táskabiztos műanyag. A kedvenc részem az, hogy a kupakjuk megegyezik a termék színével, így nem kell reggelente sokat gondolkodni azon, hogy melyik melyik - bár én ezt az összes többi, egyencsomagolású rúzsomnál  megoldottam azzal, hogy a színmatricát a tetejükre ragasztottam.
Az ujjlenyomatot a fém része gyűjti, de ez engem eddig sem hozott lázba, szerintem ezután sem fog majd :D

Most pedig a lényeg: maga a rúzs leginkább nem rúzs számomra, hanem pigmentáltabb ajakápoló igazán kellemes vaníliás illattal. A szín építhető, nem fed foltosan, tényleg elég nehéz elrontani a felvitelét, ápol is - de legalábbis biztosan nem szárít, én nem igényeltem mellé ajakápolót -, cserébe viszont hamar kopik, sosem lesz annyira intenzív, mint amilyennek tűnik és az ivást sem bírja korrigálás nélkül. A finise kicsit fényes, valahol a szájfény és rúzs közt van, de egyáltalán nem ragad és igazán természetes hatást nyújt az ajkakon.

Felkenve inkább egy pinkes-bogyós szín, semmint az a sötétebb, ténylegesen bogyós-bordós szín, amit várhatnék tőle. Valószínűleg nem venném újra, mert nem nyűgözött le... Szaladgálós rúzsnak tökéletes, de egy kicsivel több pénzért sokkal jobbakat is lehet már kapni.

Ti próbáltátok a Sheer & Shine rúzsokat? Mi a véleményetek róluk?

elérhetőség: minden Essence pult | mennyiség: 3,5 g | ár: 749 ft




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése