yankee candle review #1


Szerintem már senkinek sem kell bemutatnom a Yankee Candle gyertyákat és tartokat, mert mindenki, aki szereti az otthonát illatosítani ilyesmikkel, biztos hallott róla.

Amint kijöttek az új karácsonyi illatok, nem nagyon volt kétségem afelől, hogy rendelni fogok belőlük - elég hamar sikerült [karácsonyi ajándékoknak szánt darabokkal együtt] az ingyen szállítást, így szerencsére ezt a költséget megspórolhattam. Amit a szállításról tudni érdemes: sokféle módszer választható, futártól elkezdve a postán maradón át Pick Pack Pont és FoxPost csomagküldő is van a személyes átvétel mellett, így mindenki megtalálhatja a saját számára legszimpatikusabbat. Költségét tekintve egységesen 990 forint, így nem vészes, de inkább két plusz tartra költöttem, ha már egyszer igen közel jártam a célhoz :D
A szállítási sebességről is csak pozitívan tudok nyilatkozni: csütörtök éjjel rendeltem meg és következő hét keddjén már át is vettem.
Gyakran van hírlevélre való feliratkozásért kupon, érdemes ezt figyelni, ha valaki tervez rendelést :)

A csomagolásról elmondható, hogy esélye sem volt a kicsikéimnek megsérülni: a nagy, biztonságosan leragasztott dobozban volt még egy kisebb is, hogy mindegyik a helyén maradjon és ne törjenek össze. A kisebbik dobozban stílszerűen a nyári tartjaim laknak most :D Ha szeretnétek róluk is beszámolót, szóljatok róla, de én most az évszakhoz hűen a melegebb-fűszeresebb illatokhoz fordulok. Sajnálom, hogy a halloweeni kollekciójukból nincsenek tartok, a Witches Brew és a Candy Corn tavaly isteni volt!


Ha valaki a személyes vásárlást preferálja, Budapesten található a Dohány utcában egy boltjuk, illetve viszonteladóként az Árkádban az Ambiente üzletben is lehet [már korábban kifutott és nem kapható! Vanilla Chai & Kitchen Spice, én így szeretlek benneteket] illatokat kapni. Mondjuk én már láttam a KöKiben levő Müllerben is egyszer Yankee Candle gyertyákat... de nem hivatalos viszonteladójuk és csak egyszer fordult elő ilyen, de sose tudni :D


Több csoportra osztottam a tartokat, amik alapján be fogom nektek mutatni őket. Azóta rájöttem, hogy nem illatok alapján kellett volna, hanem kiadásonként/családonként, de még egyben fényképeztem be őket, most pedig folyamatosan használom, így hát marad, ahogy van :)

Az elsőként bemutatni kívánt négy tartot csak Great Classics néven emlegetem, mert ezek közül három abszolút must have darab, a negyedikhez pedig csak néha van hangulatom, de akkor nagyon.


Shea Butter: "Kényeztesse magát ezzel a gyümölcsvirágokkal színesített krémesen lágy illattal."

Rögtön a negyedikkel sikerült kezdeni: megosztó illatnak nevezném elsősorban és nagyon-nagyon erősnek. Egy garzonban lakok [plusz előszoba és fürdő], így nem kicsi a légtér, de a tömb negyede az olvadással egy ütemben beillatosította az egészet - el is kellett fújnom, mert megfájdult tőle a fejem.
Fogalmam sincs, milyen illatú a tiszta sheavaj, de az illat leírásában  megnevezett gyümölcsvirág, de a kész termék egy erős, őszi, kicsit keleties, nagyon enyhén vaníliás illat. Nem tudom, mennyire fura egy illatot magabiztosan-határozottan lágynak leírni, de egyszerűen ez jut eszembe róla. Nem először és nem utoljára vettem újra :)

elérhető: Yankee Candle | ár: 450-7190 Ft

Soft Blanket: "Az édes álomba csomagolt illat... citrus, vanília és borostyán különleges keveréke."

Tisztaságillatot minden lakásba! Végigpróbáltam a márka többi tisztaságillatú tartját is [Baby Powder, Clean Cotton, Fluffy Towels], de ez messze a kedvencem. Ilyen illatúnak képzelem az ideális otthont tudjátok, az amerikai álmos fehérkerítéses golden retrieweres nagyfiú-kislány kombósat, a vanília nem tolakodó benne, a citrusok frissessége tűnik ki belőle. Annyira megnyugtató, imádni való, kellemes illat, 100% újravevős :)
Az illat egyáltalán nem tolakodó, közel sincs a Shea Butter erősségéhez, inkább lágyan belengi az egész lakást - csak azt venni észre, hogy mennyire jó.

elérhető: Yankee Candle | ár: 450-7190 Ft


Pink Sands: "Az élénk citrusok, édes virágok és a fűszeres vanília mesés keveréke egy egzotikus sziget atmoszféráját hozza el otthonába."

Ő is egy iszonyú nagy kedvencem. Az illatleírás meglepően pontos, valóban fűszeres vaníliás-virágos-citrusos illatkombináció, amelyik minden évszakban megállja a helyét. Elegáns, friss, üde és kirobbanó illatkombináció, a következő tart nagytestvérkéje. Leginkább a virágokat érzem belőle, de annyira összerakott, remek tart ez, hogy egyik sem tolakodó vagy kiütköző. Annyira biztos, hogy újraveszem, mint a holnapi nap :D
A lakást könnyen beillatosítja, de közel sem annyira erős, mint a Shea Butter.

elérhető: Yankee Candle | ár: 450-7190 Ft

Lake Sunset: "Az aranyló napsugarak még utoljára megmártóznak a szinte mindig kék vízben, felidézve számunkra egy nyugodt, pézsmaillatú naplemente emlékét."

Ha az előbbi volt a nagytestvér, ő a kicsi: ez az illat vidám és olyan érzéseket kelt bennem, mint a nyárvége vagy egy nyaralás utolsó napjának estéje. Édes, üde illat, kicsit krémes is talán - nem tudom, a tiszta pézsma milyen és mit kéne várnom tőle, de amit a leírás alapján várnék, megkapom.
Az illat szintén nem tolakodó, de határozottan jelen van, ez is újravevős kategória :)

elérhető: Yankee Candle | ár: 450-7190 Ft


Nektek melyik a kedvenc Yankee Candle tartotok? :)

1 megjegyzés: