lakkteszt | nyomdalakk összehasonlítás

itt szépecskék a színek

Ahogy megjött a NailLand rendelésem és nézegettem a Mundo de Unas lakkjaimat, arra gondoltam, hogy mivel elértem egy szép kerek számot belőlük, illene megmutatnom nektek, mert sajnálatos módon nagyon kevés színmintát lehet róluk találni.

Ugyanezzel a lendülettel gondoltam egy nagyot és úgy döntöttem, hogy az összes olyan lakkot megmutatom a készletemben, amivel szeretek (vagy lehetséges) nyomdázni és még most is kapható a tudomásom szerint, mert nem minden színből éri meg feltétlen megvenni a nyomdalakkot, mert az soha nem fog elfogyni jóformán.

Próbáltam márkánként csoportba foglalni őket (bár egyszer elkevertem a sorrendet, ne haragudjatok érte), minden minta papírra készült a Konad rózsaszín nyomdázójával és a MoYou Festive 06-os lemezének hópehelymintájával. Ahol a lakkok elcsúsztak a papíron, az csak és kizárólag az én hibám, mert gumikesztyűben dolgoztam, hogy megvédjem a körmeim (Everglaze fedőlakkot tesztelek, azért a nyomdázás-lemosás 2x69 lakkon keresztül nem tartozik egy hétköznapi megszokott tevékenység közé, még sima kézzel is fájdalmas lett volna) és a kezem a festék-mosás okozta ártalmaktól.

Remélem hasznosnak találjátok - ha van még olyanotok, amivel bővítenétek a listát és biztos vagyok benne, hogy van, nyugodtan osszátok meg velünk a komment szekcióban! :)

Undorítóan sok kép és még több szöveg jön, készüljetek fel :D Sajnos menet közben észre kellett vennem, hogy a szkennelt képek minősége... nem minden esetben adja vissza a színeket teljes valójukban, de még mindig ez volt a legjobb módszer, amivel elfogadható képet kaptam a papírokról. Kérésre körmön bemutatom őket, egyébként a fenti fényképezett kép színhű :)


Mundo de Unas - Bones, Pink, Pastel blue, Light grey, Spring green, Taupe, Brick, Red wine, Old pink, Light gold

Szerintem nem sokatoknak kell őket bemutatni, mióta a NailLand behozta őket végre elérhető közelségbe kerültek és a színeik is egyre bővülnek. Nem nagyon tudok róluk újat mondani, még mindig irdatlan büdösek és legalább ennyire pigmentáltak :)

elérhetőség: NailLand | mennyiség: 5 ml / 14 ml | ár: 690 Ft / 1490 Ft




Zoya - India

Az egyetlen lakk, amit birtoklok tőlük - és most, a poszt írása közben látom már, hogy nem is kapható a NailLand kínálatában :/ Levágni a képről már nem fogom, ha valakinek megvan otthon, csekkolja le, mert nagyon szépen csillog nyomdázva is :)

Colors by Llarowe - Love, Actually

Tőlük is az egyetlen lakk, ami a birtokomban van és nem is túl meglepő, hogy alkalmas nyomdázásra. Alapvetően is másfél réteges maximum és nagyon pigmentált, így adott, hogy nyomdázni is lehet vele. Annyira nem mély és telt, mintha festve lenne, de napfényben holo és Love, Actually, amihez gyengéd érzelmek fűznek :D

elérhetőség: NailLand | mennyiség: 12 ml | ár: 3890 Ft

A-England - Her rose adagio, Briarwood & Sleeping palace

Az AE lakkok híresek az egy (vagy maximum kettő) réteges fedésükről is, így nem volt kérdéses, hogy megpróbálkozom velük. A meglepő egyedül az volt, hogy a Briarwood mennyire jól mutat sötét alapra nyomdázva, ad neki egyfajta mélységet, ami nekem iszonyúan tetszik :)

elérhetőség: NailLand | mennyiség: 11 ml | ár: 2999 Ft

O.P.I. - Christmas gone plaid

Ötletem sincs, hogy elérhető-e még ez a lakk, nagyon ritkán járok Douglas és Müller közelében, viszont csodás nyomdalakk - itt már láthattátok is bevetésen :)

elérhetőség: Müller, Douglas | mennyiség: 15 ml | ár: 2999 Ft




piCture pOlish - Escapades, Orbit, Moscow

Elég elvetelmültnek éreztem magam, mikor fogtam az Orbitot (ami ugye mikroglitteres éjkék királylánydarab) és nekiálltam nyomdázni vele, de mikor láttam, hogy sikeres vele a projekt koppant kicsit az állam. Szép volt PP, nagyon szép :D

elérhetőség: NailLand | mennyiség: 11 ml | ár: 3690 Ft



China Glaze - Happy Campers, Flip-Flop Fantasy, Petal to the Metal, Elfin' around

Oké, normális esetben eszembe se jutna neonnal nyomdázni, de ha már csináltam, úgy voltam vele, hogy csináljam rendesen... a szkennelt képen ugyan semmi sem látszik egyik neonból sem, de ha megnézitek a fenti fényképezettet, csak wow :D Fehér alapon feketével kontúrozva egy vidám minta vele még engem is elcsábít, pedig nem nagyon szeretem a világos-neon párosítást.
A Happy Campers meg amúgy is maximum másfél réteges kollekció, nem okozott nagy meglepetést - de ha tudom, hogy a Free Bear Hugs a MdU Red Wine-jának a dupe-ja, tuti nem veszem meg az utóbbit :/

elérhetőség: NailLand | mennyiség: 3,6 ml / 14 ml | ár: 3690 Ft / 1490 Ft




Golden Rose - Matte 31, 27, 08, 05

Itt csak a világos színek okoztak meglepetést, a sötétekkel lehet nyomdázni - csak a mattokra jellemzően nagyon gyorsan száradnak, így igényelnek némi tapasztalatot. Elvileg a feketéjükkel is lehet, nekem is megvan, csak sosem sikerül és amúgy is a Moyra - Ninát használom rá, így nem raktam bele az összehasonlításba :)

elérhetőség: NailLand | mennyiség: 11,5 ml | ár: 690 Ft



Flormar - Princess Castle

A szkennelt kép hibája ismét, hogy semmi sem látszik belőle, mert legalább annyira jól néz ki, mint az MdU Light Grey, ha nem jobban :) Kicsit sötétebb nála, igazán sajnálatos, hogy fekete alapon nem működik szépen.

elérhető: NailLand | mennyiség: 11 ml | ár: 640 Ft

Manhattan - 12G, 25G

Annyira bosszant, hogy nincs rendes nevük ezeknek a lakkoknak, de tényleg :D A szkennelt képnek róhatom fel itt is a minőséget, mindkettő nagyon csinos világos alapon nyomdázva. Itt viszont megragadnám az alkalmat, hogy felhívjam a 25G és a Catrice - A gallon of melon nevű lakk közti hasonlóságra, technikailag 99,5%-ban megegyeztek. Mindkettő megvolt, de utóbbit elajándékoztam, mert ez szebben nyomdáz :)

elérhető: drogériák | mennyiség: 7 ml | ár: ~800 Ft

Lora 

Ez az egyetlen Lora lakk most a készletemben - igazából nem nagyon használtam eddig, ezután sem hiszem, hogy fogom, de nyomdázni legalább jó :)

elérhető: kínaik, eurósok | mennyiség: 10 ml | ár: ~250 Ft



s-he - 181

Nem volt narancssárga lakkom és egy életem-egy halálom alapon megvettem - túl nagyot nem csalódtam benne, sőt a nyomdázási képessége kellemesen meglepett :) Sötét alapon ugyan nem működik, de azért világoson lehet vele dolgozni.

elérhetőség: DM | mennyiség: 10 ml | ár: 699 Ft

Miss Sporty- 470

Ez a búzavirágkék lakk volt a tavaszom-nyárelőm slágere és a mostani mezőny egyik legnagyobb meglepetése. Alapvetően két réteg kellett belőle a jó fedéshez, de hogy sötét alapon ennyire jól látszik vele a nyomda...! Lenyűgöz :D

elérhető: drogériák | mennyiség: 7 ml | ár: 499 Ft

Rimmel - Too cool to tango, Green eyed monster

Róluk tudtam, hogy alkalmasak nyomdázni és csak ezért vettem meg őket :) Elég sok nailartba használom őket, így jó vétel volt mindkettő.

elérhető: drogériák | mennyiség: 8 ml | ár: 799 Ft



Essence - stamp me! black & white, Let's get lost!, Indian Summer, Be berry now

Kilóg a lóláb az utolsó lakk alól, róla tudom, hogy már nem kapható, mert a kifutott colour&go családba tartozott, de mivel elég nagy esély van rá, hogy lomoskosárban vagy a saját kollekció hátsó sarkában belefuttok, ezért gondoltam berakom ezt is :) Világos alapon nagyon hasonló ez is a MdU - Red Wine és China Glaze - Free bear hugs kombinációhoz, de kicsit bogyósabb beütésű.
A stamp me! kollekció viszont nem nyűgöz le, a Konad lakkjaim sokkal jobban szeretem :/

elérhető: drogériák | mennyiség: 5 ml / 8 ml | ár: 499 Ft



Rival de Loop - Lucky Charm

Annyira szeretem ezt a színt, egy egyréteges to-go árnyalat :) Sötéten is egész jól elboldogul, a szerelem köztünk töretlen a bemutatása óta <3

elérhető: Rossmann | mennyiség: 9 ml | ár: 449 Ft

Aden - 98, 189

Réges-régen még róluk is volt bemutatóposzt. Nálam a hűvösebb hónapokban kerülnek csak elő ezek a színek, barnát csak ilyenkor használok és a kék is karácsonykék :)

elérhető: fodrászkellékesek | mennyiség: 5 ml | ár: ~150 Ft



Moyra - 45, 53, Beatrice, Céleste, Giselle, Josephine, Sirius, Infinity, 301, 305, 304, Nina

Oké, gondolom ez a végtelen sor senkit sem lepett meg :D A 45-ös darabot mostmár nem tenném bele az összehasonlításba, mert bár nem olyan világos ténylegesen, mint a szkennelt képen, de azért nem is üt el nagyon a fehér alaptól, más színbe meg csak jobban beleolvadna.
A Giselle-re ez nem igaz, ő nagyon is szépen látszódik a Siriusszal és az Infinity-vel együtt, ez már a szkennelés hibája.
A fekete meg... fekete, de valahogy nem a kedvencem, nem egy igazi telt, mély darab :/ Még mindig keresem a tökéletes alapdarabokat :)

elérhetőség: fodrászkellékes, Moyrashop, Nailland | mennyiség: 12 ml | ár: 580 Ft




Claire's - Rose Gold, Red Gel

Megkevertem a sorrendet, ne haragudjatok :) Az összes Liquid Metal alkalmas a nyomdázásra ebből a márkából, csak vigyázni kell vele, mert nagyon gyorsan szárad. A minta is ezért hiányos, nem tudtam elég gyorsan dolgozni gumikesztyűs kézben :D Egyébként nagyon szép, szeretem :)
A Red Gel viszont nagyon hasonló a CG - Free bear hugs és MdU - Red Wine lakkokhoz :/

elérhetőség: Claire's | mennyiség: 10 ml | ár: 1390 Ft

Catrice - London's Weather Forecast

Nem tudom, hogy ez a szín kapható-e még, elég régi darab már a készletemben és nem szoktam túl gyakran a márka körömlakkjait nézegetni. Cserébe szeretem, két árnyalattal sötétebb nyomdázva, mint a Flormar - Princess Castle :)

elérhetőség: drogériák | mennyiség: 10 ml | ár: 990 Ft

Rimmel - Midnight Kiss

Ezt a lakkot szerintem a drogériákból kifuttatták, mert mostanság nem látom, de a Tesco pultjain még bele lehet futni és abszolút megéri, mert önmagában egy rétegben fed és nyomdázni is isteni :)

elérhetőség: Tesco | mennyiség: 12 ml | ár: 1590 Ft



Avon - Noir Emerald

Szegénykém itt árválkodik a végén :) Számomra ő is egy abszolút hideg időszakos lakk, lassan jön is a szezonja. Világos alapon szépen nyomdáz, de alapvetően két réteges, így nem lesz olyan telt a minta, mint amilyen önmagában a lakk.

elérhetőség: Avon | mennyiség: 12 ml | ár: 849 Ft
 




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése