sminktesztek | essence merry berry shimmering gold dust


Szerintem nem volt nehéz kitalálni, hogy a másik Merry Berry termékem ez a fújós highlighter lett :D A Catrice Viennart trendkiadásának ezüstje óta ácsingóztam egy arany után, bolond lettem volna most kihagyni. Azt pedig halkan megjegyzem, hogy az itt-ott felbukkandó Rival de Loop Queen of the Night kollekciójának egy rosegold szerűje van, míg a Spirit of India darabjai között egy bronzot találhatunk :D 

A csomagolását tekintve biztosan záródik: nem elég, hogy kapott egy kupakot, még egy terméket védő, puha gumi kis dugaszt is beleraktak. Ez nekem abszolút pozitívum, mert bár biztos, hogy tök hamar el fogom hagyni, addig se félek, hogy sikerül mindent aranyba borítanom :D A kupakja lecsavarható, így abban az esetben, ha valaha véletlen esetleg elfogyna, újra is tölthetjük akár. Kívülről pedig ez a metál arany egyszerűen levett a lábamról, annyira szép...

A termék pedig... próbálok nem sikoltozni, hogy csillog-csillog-csillog!, de elég nehéz. Kisebb-nagyobb arany csillámokkal van tömve és meg kell hagyni, nem spórol az anyaggal. Ha közelről fújom, kerül a bőrömre belőle rendesen, de messzebbről fújva azért finomabb hatást tudunk elérni. A színét tekintve szerencsére nem túl sárgás vagy bronzos, kissé sápadt arany, nekem nagyon tetszik :)

A tartósságáról viszont nem feltétlen tudok nyilatkozni. Arcra nem használtam, a hajból könnyen kifésülhető - ez mondjuk egy kis baleset eredménye volt, elfelejtettem kisöpörni az útból -, a mellkasom és a dekoltázsom kap a legtöbbször, de ott meg ugye az állandó ruhával való érintkezés miatt megkopik néhány óra alatt. De még ha újra fújjuk is abszolút gazdaságos és nem hiszem, hogy akár három élet alatt is elfogyna :D

Ti vettetek valamit a kollekcióból? :)

elérhető: Müller | mennyiség: 5 g | ár: 1299 Ft





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése