yankee candle review #5


Winter Glow: "A téli napsugarak által melegített, de még fagyos levelek ropogós illata a hóborította fákon."

Hát, az illatleírás alapján fogalmam sincs, hogy mit kéne éreznem és a meggyújtása után sem lettem sokkal okosabb. Nem egy kifejezetten intenzív, de azért érezhető illat - őt is leginkább a tisztaságillatú kategóriába sorolnám, egy jobbféle öblítővel mosott friss, tiszta ruhakupacra emlékeztet. Fagyos levelek, hóborította fák és téli napsugarak a kanyarban sincsenek, nem rossz, de még csak beazonosítani sem tudom, mit érzek ténylegesen... amolyan szódával elmegy, de nem újravevős kategória.


elérhető: Yankee Candle | ár: 450-7190 Ft

Sparkling Snow: "A csillogó, havas fenyők természetes és friss illata."

Most, hogy bejött a hó, idejét éreztem annak, hogy ezt is kipróbáljam végre. Meglepetésemre valódi fenyőillata van: sokkal jobban, mint eddig valaha bárminek. Friss, téli, egyszerűen imádom. Kicsit emlékeztet az F&F Winter Pine gyertyájára (ami nagyon kellemes, csak sokkal balzsamosabb, azért a 299-es árért érdemes lecsekkolni, ha szembejön veletek egy Tesco polcon), de sokkal üdébb. Feltétlen megéri azt, hogy megszimatoljátok közelről - és ne higgyetek annak, amit a fólián keresztül éreztek, mert úgy nekem egyáltalán nem tetszett, ezért is halogattam az égetését. Amikor meg kipróbáltam...!

elérhető: Yankee Candle | ár: 450-7190 Ft

Angel's wings: "Az édes vattacukor, friss virágszirmok és finom vanília mennyei aromája."

Egyértelműen a vanília dominál ebben az illatban a vattacukor édességével karöltve. Virágos felhangot nem igazán érzek benne de nem is igazán hiányzik nekem belőle - viszont így túlságosan emlékeztet a többi vaníliás illatkompozícióra. Kicsit szigorú vagyok vele, mert ez egy nagyon kellemes, egyáltalán nem hivalkodó illat, amolyan komfortos-kuckós illat hóeséssel karöltve, sőt, még újravevős is - de tényleg eléggé hasonló mondjuk a Vanilla Cupcake-hez.


elérhető: Yankee Candle | ár: 450-7190 Ft


Ginger Dusk: "Egy üdítő érzés, ahogy a tiszta levegő keveredik a frissítő fűszer és az édes citrus aromájával."

Ebből az illatból ez a harmadik tartom, ami sokat elmond róla. Valóban gyömbéres, ahogy a neve is mondja, érződik benne a citrusos frissesség és talán a vanília lágysága is (bár erre nem esküdnék és a leírásban sem szerepel, én pedig pocsék vagyok az illat-azonosításokban), de leginkább egy kirobbanó gyömbéres-citromos süti illata.
Elég intenzív, de még pont azon a határon belül van, amit kellemesnek találok :)


elérhető: Yankee Candle | ár: 450-7190 Ft

Snowflake Cookie: "Egy új, karácsonyi édesség, ami biztosan elvarázsolja Önt… egy tökéletesen szép ünnepi sütemény, finoman díszített rózsaszín cukormázzal."

Hősiesen bevallom, hogy tavaly én ezt büdösnek találtam és eszem ágában sem volt elhozni, mikor megszaglásztam a boltban. Most valahogy mégis bemászott a virtuális kosaramba, valószínű a rózsaszín-hópihés téma ette belém magát annyira, hogy meg akarjam venni - milyen jól tettem! Nemhogy nem büdös, de inkább az istenek karácsonyi ajándékát látom bele jóformán :D Rajongok ezért az illatért, édes, fűszeres, a sütemények kicsit karcos felhangja is benne van, vaníliás, egyszerűen tökéletes!
Mondjuk fényképezve rossz helyen lett, a Christmas Cookie a tökéletes társa, nem a Ginger Dusk, de akkor még nem tudtam, milyen illatú. Intenzitását tekintve erősebbet is el tudnék belőle viselni és nem azért, mert gyenge lenne, hanem mert ebből a túl sok sem túl sok, tuti újravevős és imádom darab.


elérhető: Yankee Candle | ár: 450-7190 Ft




2 megjegyzés:

  1. Snowflake cookie az egyik kedvencem :) A Winter glow nekem tetszik,néha kedvelem a nem igazán erős illatokat :)

    VálaszTörlés
  2. Nahát nálam a bourbon vanilia mindent visz a karamellás illatával! És nem akar elfogyni meg nem akar elhalkulni se... :D

    VálaszTörlés